دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1394 - 15:39

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان علیه جنایات آل سعود در یمن

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایات آل سعود در یمن واکنش نشان داد و خواستار توقف این حملات به مردم مظلوم یمن شد.
کد خبر : 18029

به گزارش خبرگزاری آنا، در این بیانیه آمده است:


باسمه تعالی


من غزه الی الیمن اوقفوا الموجزة نجاة الاطفال


از غزه تا یمن کشتار کودکان را متوقف کنید


کسانی که امروز به جای مقابله باظلم و ستم و کشتار کودکان ومردمان بی دفاع یمن، از هیچ کمکی به عربستان و آل سعود دریغ نمی کنند.


آل سعود هیچ ربطی به اسلام ندارد . در آینده ای نزدیک از کار خود پشیمان خواهد شد و خروش مردم یمن آل سعود را در باتلاق نابودی خود خواهد کشاند.


جای تعجب نیست که امروز شاهد تجاوز حکومت دیکتاتور، دست نشانده و ضد مردمی عربستان به کشور مظلوم یمن هستیم، این تجاوز که طبق معمول با همراهی دو شیطان بزرگ امریکا و اسرائیل غاصب و تایید و پشتیبانی حکومت های وابسته به استکبار جهانی صورت گرفته است. نقض آشکار حاکمیت ملی یک کشور مستقل است و در عرف جهانی از نظر همه ی انسان های آزادی خواه جهان اقدامی غیرقابل دفاع و محکوم به شکست است.


در ادامه ی موج محکومیت ها ی جهانی علیه این تجاوز شیطانی و ضد بشری، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان که همواره مدافع حق و حقیقت و نکوهش گر جنایات استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آن بوده است ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مظلوم یمن، خواستار توقف فوری حملات هوایی و همه ی اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن می باشد و به متجاوزان و همه ی بازیگران این صحنه توصیه می کنند که تا قهر الهی دامن آنان را نگرفته است هرچه زودتر از این فتنه، خیز خود را عقب بکشند.



انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب