دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1394 - 15:24
در واحد کرمانشاه برگزار شد؛

کارگاه منطقه‌ای فرآیند نگارش مقاله علمی

کارگاه منطقه ای فرآیند نگارش مقاله‌های علمی و چگونگی استفاده از آنها با حضور معاونان پژوهش و فن آوری، مدیران فن آوری اطلاعات، مدیران کتابخانه، مسوولان دفتر مطالعات نیروی انسانی و استادان و دانشجویان واحدهای کرمانشاه، ایلام وکردستان به مدت دو روز در واحد کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر : 18015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر حیدری مدیر کل منابع الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدرس این کارگاه دو روزه گفت:«دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای سال جدید میلادی با انعقاد قرارداد با ناشران معتبر بین المللی مانند Eisevier - springer - -wiley cabi - -Ebsco شرایط دسترسی هرچه بهتر و آسان تر منابع علمی دست اول را برای استفاده اعضاء هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی فراهم نموده است. به همین منظور برای آشنایی هرچه بهتر اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کرمانشاه، ایلام و کردستان با نحوه استفاده از این منابع و بایدها و نبایدهای مقاله نویسی، کارگاهی دو روزه در واحد کرمانشاه برگزار گردید.»


در این کارگاه دو روزه مدرسان به معرفی پلتتوم ناشر Eisevier و سرویس های تحت وب آن پرداختند. همچنین آشنایی با منابع علمی پایگاه Springer و پایگاه های داده Ebsco از دیگر موضوعات مورد بحث در روز اول کارگاه بود. روز دوم کارگاه جلسه ای با محوریت آشنایی با فرایند نگارش مقالات علمی برگزار شد و در آن حیدری به بحث درباره بایدها و نبایدهای نگارش مقاله علمی و نشر آن از دیدگاه ناشران بین المللی پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب