دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 17:38

برانکو ایوانکوویچ :ماپرسپولیس هستیم نه بارسلونا/ بازی دربی از فینال جام جهانی هم مهمتر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با استقلال ۱۱ شیر را به میدان می‌فرستیم. برای ما این بازی مهمتر از دیدار با الهلال است.
کد خبر : 18013

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی قبل از تمرین امروز پرسپولیس با بیان این مطلب گفت:« هیجان دربی هر لحظه در حال افزایش است. مشکلات زیادی داریم. هادی نوروزی دیروز خیلی با ما تمرین نکرد،اوبه دلیل ضربه‌ای که در دیدار مقابل گسترش فولاد به سرش خورد هنوز درد دارد. احمد نورالهی، میلاد کفشگری و مایکل اومانیا مشکل آسیب دیدگی دارند و محمدرضا خانزاده هم محروم است. با وجود این مشکلات‌ زیاد 11 شیر را در دربی به میدان می‌فرستیم تا با تمام وجود و قلبشان بازی کنند.»


سرمربی پرسپولیس در ارتباط با موفقیت بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ در دو دیدار رفت و برگشت گفت: «بایرن‌ مونیخ با تیمی بازی می‌کرد که از خودش بهتر بود. بارسلونا قوی‌ترین خط حمله دنیا را دارد. تیمی که در فینال لیگ قهرمانان حاضر خواهد شد مطمئنا عملکرد بسیار خوبی داشته است. البته ما کار خودمان را می‌کنیم و پرسپولیس هستیم و بیشتر تمرکزمان روی عملکرد تیم خودمان است.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مثل بارسلونا بازیکنی همانند مسی دارد که در شرایط حساس به دادتیم برسد گفت:« متاسفانه ما بازیکن مثل مسی نداریم. ما بایرن‌مونیخ و رئال مادرید هم نیستیم. مسی در بسیاری از ارزیابی‌ها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ جهان انتخاب شده‌است . ما باید در رابطه با تیم خودمان اطلاعات را به بهترین شکل دسته‌بندی کنیم و فراموش نکنیم که بزرگ‌ترین ستاره پرسپولیس خود باشگاه پرسپولیس است و تنها این ستاره واقعی است.»


ایوانکوویچ در مورد اینکه استقلال در قلب خط هافبکش از وجود بازیکنان خوبی بهره می برد و در مقابل هافبک های پرسپولیس با مصدومیت‌ روبرو هستندگفت: «قلب هر تیم خط هافبک آن است. استقلال بازیکنان خوبی دارد و ما هم نفرات بسیار خوبی داریم. بازیکنان ما می‌توانند مقابله به مثل کنند، همانطور که در دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان، پیکان، سپاهان و ... عملکرد خوبی داشتند. به بازیکنانمان اعتقاد داریم و می‌دانیم که بهترین عملکرد را دارند.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تمرکز بازیکنان و پرسپولیس در دربی معطوف به بازی مقابل الهلال باشد افزود: «بدون شک این کار را نمی‌کنم. بازیکنانمان نباید این فکر را کنند حتی اگر در فینال جام جهانی هم بازی داشته باشیم دیدار دربی برایمان مهم است. پس از عید مبعث به دیدار مقابل الهلال فکر خواهیم کرد.»


برانکو ایوانکوویچ در مورد قدرت جناح راست استقلال گفت:« اطلاعات مربوط به حریف را جمع‌آوری کردیم نه تنها جناح راست استقلال بلکه آنان در جناح چپ هم تیمی قوی هستند. »


سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه امیر قلعه‌نویی در لیگ امسال به 4 مربی خارجی نتیجه را واگذار کرده گفت:« به این مسائل توجهی نمی‌کنیم. بزرگ‌ترین انگیزه برایمان بازی مقابل حریف است. در پرسپولیس به هیچ وجه توجهی به مسائل حاشیه‌ای نداریم. دیروز هم اعلام کردم امیر قلعه‌نویی از فاخرین باشگاه استقلال است. او قهرمانی‌های زیادی در فوتبال ایران داشته. سرمربی تیم ملی بوده و در آسیا همراه با استقلال پیشرفت زیادی داشته است. او سرمربی استقلالی است که جزو بزرگ‌ترین تیم‌های ایران در کنار پرسپولیس است. من به او به خاطر افتخاراتی که به دست آورده تبریک می‌گویم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب