دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1396 - 17:55
به میزبانی واحد کرمانشاه

نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان های کرمانشاه و لرستان برگزار شد

در راستای سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر مشارکت فعال در امور محیط زیست؛ نشست مشترکی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و مدیران کل حفاظت محیط زیست استان های کرمانشاه و لرستان برگزار شد.
کد خبر : 180127

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ نشست مشترک دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، مهندس غلامحسین کاظمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه و دکتر مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان در راستای هماهنگی پیش از انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزار شد.


در این نشست سه جانبه ایجاد مرکز تحقیقات زیست محیطی دانشگاه های آزاد اسلامی غرب کشور و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت.



قنبری مسائل زیست محیطی و اولویت های موجود در استان را دارای اهمیت دانست و گفت:«با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه، ضرورت اهتمام هر چه بیشتر سازمان حفاظت محیط زیست را در خصوص این اولویت ها خواستاریم و در زمینه همکاری دانشگاه در راستای تعریف طرح های پژوهشی کاربردی مشترک با محیط زیست اعلام آمادگی می کنیم.



وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را قطب علمی غرب کشور معرفی و با این احتساب فرهنگ سازی مسائل و موضوعات زیست محیطی را یک امر زیربنایی و ضروری در جامعه برشمرد و بر توجه بیش از پیش بر این مقوله تاکید نمود و وظیفه دانشگاه را تبیین این اولویت ها دانست.


نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان های کرمانشاه و لرستان با نوید اخذ موافقت های اصولی در زمینه ایجاد مرکز تحقیقات زیست محیطی نسبت به تکمیل طرح اقدامات آتی در راستای عقد تفاهم نامه همکاری در آینده به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته