دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 17:42

معاون فرهنگی واحد بجنورد: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب دسترسی آسان دانشجویان است

بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه واحد بجنورد با هدف گسترش تسهیلات استفاده از انواع کتاب‌ها با موضوعات گوناگون در دانشگاه به نمایش گذاشته شد.
کد خبر : 18012

معاون فرهنگی اجتماعی واحد بجنورد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار کرد: کتاب یکی از زیبا‌ترین و مهم ‏‌ترین جلوه ‏های فرهنگی و از گرانسنگ ‏‌ترین پدیده ‏‌ها و میراث بشری است و شکوه این ارزش را باید در تابش اَلَّذی عَلَّمَ بِالقَلَم جستجو کرد زیرا خداوند یگانه به قلم و حرمتش سوگند یاد کرده و معجزه همیشه جاوید آخرین سفیر سعادت را کتاب آسمانی دانسته است.


حجت الاسلام محمود حق به جانب خاطر نشان کرد: خواندن یک کتاب، هجی کردن کلمات آن است، کتاب خواندن، فهمیدن است و فرد با خواندن کتاب باید نور دانستن را در خود احساس کرده و پرده از ندانستنی‌هایش کنار رود و این حس در فرد جوشش کند که چیزی به دست آورده‌ و رازی برایش گشوده شده است.


وی با توجه به اهداف برپایی نمایشگاه‌های کتاب در دانشگاه خاطر نشان کرد: از اهداف مهم برپایی نمایشگاه کتاب در دانشگاه، تشویق دانشجویان به کتابخوانی، برگزاری یک رخداد فرهنگی، دسترسی آسان دانشجویان به کتاب، ارتقای سطح کیفی- فرهنگی دانشگاه، بالا بردن سطح آگاهی و معلومات دانشجویان، گسترش تسهیلات استفاده از انواع کتاب‌ها با موضوعات گوناگون در دانشگاه و....هستند.


حق به جانب با برشماری عناوین ارائه شده در این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب کتاب علمی، تخصصی، عمومی، روان‌شناسی، فنی و مهندسی و فرهنگی همچون آثار شهید مطهری با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.


نمایشگاه علمی تخصصی کتاب به همت دفتر فرهنگ اسلامی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به مدت یک هفته در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دایر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته