فراخوان بخش اقلام تبلیغی جشنواره فیلم کودک و نوجوان
به گزارش گروه فرهنگی آنا از ستاد اطلاعرسانی جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، سیامین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان به منظور اعتلای هنر-صنعت سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاعرسانی، توجه به فضاهای فانتزی، شاد و نگاه خلاقانه به دنیای کودکان و استفاده مناسب از رنگها و فضاهای کودکانه که لاجرم حاصل نگاه مشترک کارگردان، طراح صحنه و لباس و در نهایت عکاسان و طراحان گرافیک است و ضرورت فرهنگسازی و تشخیص هنرمندان حوزه تبلیغات در معرفی اثر هنری و جذب مخاطبان به سوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه اقلام تبلیغی، اقدام به برگزاری مسابقه عکس، پوستر و آنونس فیلمهای سینمایی میکند.
*شرایط عمومى
١- پدیدآورندگان آثار مواد تبلیغی فیلمهای سینمایی ایرانی میتوانند با تکمیل فرم و ارائه مستندات مورد نیاز به دبیرخانه بخش مواد تبلیغی، متقاضی شرکت در مسابقه باشند.
٢- متقاضیان میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره و بخش مواد تبیلغی، فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کنند.
٣- تمام فیلمهای بلند سینمایی ایرانی که از تاریخ خرداد ماه ٩٣ تا اردیبهشتماه سالجاری در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، میتوانند در مسابقه شرکت کنند.
٤- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد، مشروط بر آنکه در فضای مجازی یا غیر مجازی مورد استفاده قرار گرفته باشند. (با ارائه مستندات)
٥- برنامهریزی برای نمایش آثار ارائه شده و یا نمایشگاههای جنبی دیگر به عهده دبیرخانه این بخش از جشنواره خواهد بود.
٦- اطلاعرسانی اخبار جشنواره، نتایج و سایر موارد فقط از طریق مسئولان ستاد اطلاع رسانی و از سایت جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان صورت میپذیرد.
7- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیشبینی نشده به عهده دبیر جشنواره است.
8- ارائه یک قطعه و یا فایل عکس پرسنلی از پدیدآورنده همراه فرم و آثار از طریق پورتال ثبت نام جشنواره الزامیست.
9- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.
10- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره (کتاب، کاتالوگ، تیزر، چندرسانه ای، فضای مجازی و...) است.
11-پدید آورندهگان تمامی آثار باید فایل مربوطه را با رجوع به سایت جشنواره با آدرس www.icff.ir در لینک مربوطه آپلود کنند.
*شرایط اختصاصی
بخش عکس:
١- آثار آنالوگ ملزم به اسکن تصاویر و ارائه بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت DPI 300 و در اندازه حداقل 50*70 سانتیمتر و همچنین ارائه یک نسخه چاپی در قطع ٣٠*٢٠ سانتیمتر (بدون حاشیه) از هر تصویر است.
٢- آثار دیجیتال ملزم به ارائه فایل تصاویر بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت 6 مگاپیکسل و همچنین ارائه یک نسخه چاپی در قطع ٣٠*٢٠ سانتیمتر (بدون حاشیه) از هر تصویر است.
٣- در صورت تعدد آثار، عکسهای هر فیلم میبایست به صورت جداگانه در CD یا DVD ذخیره شوند.
4- تعداد آثار ارسالی از هر عنوان، 5 عکس صحنه و 3 عکس پشت صحنه است.
5- هرگونه دخل و تصرف در عکسها به شکلی که اصالت عکس را مخدوش کند، مجاز نیست.
*بخش پوستر:
١- ارائه ٢ نسخه چاپی (افست) همراه فایل پوستر بر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI 300 و در قطع ٧٠*١٠٠ و همچنین ارائه یک نسخه پرینت از پوستر در قطع A3، همراه سایر مدارک ضروری است.
٢- بدیهى است پوسترهاى ارائه شده باید از میان آثار رسمى و استفاده شده در تبلیغات فیلم باشد.
*بخش آنونس و تیزر:
١- آثار ارسالی برای بخش تیزر و آنونس از نظر تعداد محدودیتی ندارد مشروط بر آنکه با ذکر مستندات در فضای مجازی و غیرمجازی مورد استفاده قرار گرفته شده باشد.
٢-هریک از نسخههای موردنظر میبایست بهصورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت AVI به دبیرخانه ارسال شود.
مدیریت تبلیغات (کمپین تبلیغاتی)
چنانچه در آثار سینمایی ارائه شده مقوله مدیریت واحد تبلیغات ولاجرم شکلگیری تبلیغات هماهنگ در نظر گرفته شده باشد و ماحصل این مدیریت انتخاب عناصر متخصص به جا در حوزههای تبلیغات اعم از عکاس-طراح-سازنده تیزر و آنونس و غیره ... باشد، جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی به برگزیدگان در این بخش تعلق خواهد گرفت.
بدیهی است ارائه محتویات و مستندات مربوط به این بخش الزامیست.
شروع ثبتنام و ارسال آثار از تاریخ 26 اردیبهشت و آخرین مهلت ارائه آثار 10 خردادماه است.
علاقهمندان برای مراجعه حضوری میتوانند به آدرس تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به میدان تجریش، باغ فردوس، موزه سینما، ساختمان اداری، طبقه همکف یا برای اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اینترنتی جشنواره:https://www.icff.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/