دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کل دادگستری استان تهران:

برخورد قاطع با افراد متخلف منجر به ارتقاء سطح اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضایی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان تهران برخورد قاطع با افراد متخلف را زمینه‌ای برای ارتقاء سطح اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضایی دانست.
کد خبر : 18009

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، اولین نشست شورای قضایی استان تهران در سال جاری با حضور اعضاء و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.


در ابتدای این نشست، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: در دادگستری استان تهران پیشگیری از وقوع تخلف، حفظ منابع انسانی و ارتقاء سلامت جزء اولویت‌های اصلی است.


وی افزود: در کنار این برنامه‌ها با افراد خاطی و متخلف با قاطعیت و بدون اغماض در چارچوب مقررات قانونی برخورد خواهد شد تا از این طریق، اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضائی ترمیم شود و این اعتماد ارتقاء یابد.


رئیس شورای قضائی استان تهران در پایان سخنان خود بار دیگر به سفر آتی رئیس قوه قضائیه به استان تهران اشاره کرد و افزود: این سفر از جهات گوناگون دارای اهمیت و برکات فراوانی است به همین جهت همه ما وظیفه داریم برای تهیه مقدمات امر در مجموعه‌های قضائی و ادارات کل استان با جدیت تمام تلاش کرده و با برنامه‌ریزی دقیق در مسیر تقویت نقاط قوت و برآورد نیازها و همچنین رفع ضعف‌های احتمالی موجود حرکت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته