دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی ۲۱ پرونده در جلسه شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

در بیستمین و یکمین جلسه شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ۲۱ پرونده بررسی شد.
کد خبر : 180067

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه با ۴ رشته علوم پزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موافقت و با ۶ رشته دیگر علوم پزشکی موافقت مشروط شد.


همچنین مقرر شد مراتب با مدارک مورد نیاز برای تصمیم‌گیری نهایی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شود.


در این جلسه با درخواست راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی بابل موافقت و مقرر شد دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به دانشکده علوم پزشکی تغییر نام دهد.


همچنین با راه‌اندازی رشته پرستاری در مقطع کارشناسی پیوسته واحد بم، واحد ملایر و واحد گرمسار، رشته علوم و صنایع غذایی (کنترل کیفی و بهداشتی) در مقطع کارشناسی پیوسته واحد گرمسار با رای اکثریت اعضا موافقت بعمل آمد.


با رشته‌های مهندسی پزشکی بالینی در مقطع کارشناسی پیوسته واحد اصفهان (خوراسگان)، روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته واحد دزفول و واحد مشهد، رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد گرمسار، رشته بهداشت محیط و رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد ملایر منوط به اجرای برخی اصلاحات، موافقت مشروط شد.


در این جلسه راه‌اندازی رشته ۹ واحد دانشگاهی موافقت صورت نگرفت و برای بررسی بیشتر و بازدید از واحد متقاضی به تعویق افتاد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته