دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1396 - 13:18

جودوکاران واحد بجنورد و آموزشکده سما راهی مسابقات جهانی دانشجویان می‌شوند

دو تن از دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و آموزشکده سما جواز حضور در مسابقات جهانی جودو دانشجویی را کسب کردند.
کد خبر : 180025

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمدجفاکش مقدم دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد بجنورد در وزن 60 کیلوگرم و محمد خسروی دانشجوی آموزشکده سما بجنورد در وزن 100 کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی و دریافت سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان شدند.


نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جودو دانشجویان به منظور شرکت در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری دانشگاه پیام نور و فدراسیون جودو جمعه هفته جاری با حضور مدعیان اوزان مختلف از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار شد.


در این رقابت 160 ورزشکار در سالن شهید کبکانیان و در اوزان ۶۰، ۶۶، ۷۳ ، ۸۱ ، ۹۰ ، ۱۰۰- ، ۱۰۰+ با دو کیلو گرم ارفاق وزن، با هم به رقابت پرداختند.


احمد جفاکش مقدم دانشجوی واحد بجنورد و محمد خسروی آموزشکده سما بجنورد در وزن 60 کیلوگرم و در وزن 100 کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی و دریافت سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان شدند.


بر اساس نظر کمیته فنی، این رقابتها مطابق قوانین فدراسیون جهانی دانشجویان (FISU) و فدراسیون جهانی جودو (IJF) برگزار شد.


بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۸ مرداد لغایت ۸ شهریور سال جاری در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته