دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1396 - 13:18

همایش پیاده‌روی واحد بندرانزلی به‌مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی

همایش پیاده‌روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به‌مناسبت سی و پنجمین سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 180023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا : همزمان با فرارسیدن ۳۱ اردیبهشت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در همایش پیاده‌روی حضور یافته و مسیر 3 کیلومتری واحد بندرانزلی تا سالن ورزشی چند منظوره طالب‌آباد بندرانزلی را طی کردند.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بندرانزلی در این همایش با گرامیداشت این روز، به تبیین جایگاه و نقش دانشجویان در جامعه و تاثیر ورزش بر سلامت جسم و روح این قشر مهم و تاثیرگذار پرداخت.


یوسف طالبی گفت: «دغدغه مسئولان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته رفع چالش‌ها و دغدغه‌های جامعه دانشجویی کشور بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.»


وی بر ضرورت تلاش بیش از پیش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و برطرف کردن مشکلات جامعه دانشجویی تاکید کرد.


شرکت‌کنندگان در این همایش با حضور و فاتحه‌خوانی بر مزار شهید مدافع حرم شهید جهانگیر جعفری‌نیا، یک‌بار دیگر با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


در پایان همایش پیاده روی به شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته