دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1396 - 11:26
در سفر یک روزه به ساری انجام شد

ادای احترام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به مقام شامخ شهدا/ بازدید از فضاهای آموزشی و آزمایشگاه های واحد ساری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز برای شرکت در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، وارد شهر ساری شد.
کد خبر : 179973

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی محمد نوریان با ورود به ساری، پس از استقبال رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاهی، با حضور در گلزار شهدای گمنام واحد ساری، یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس را گرامی داشت.


نوریان با حضور در کنار قبور شهدا و ادای احترام به ساحت شهیدان امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگری همه مجاهدان راه خدا دانست.


او با بیان خاطره ای از اولین روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و استقبال مردم، این روز را یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی خود عنوان کرد.


بازدید از فضاهای آموزشی، امکانات دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی واحد ساری و شرکت در جلسه شورای استان مازندران از جمله برنامه‌های سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این سفر یک‌روزه است.



بازدید سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از فضاهای آموزشی و آزمایشگاه‌های واحد ساری


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر یک روزه به استان مازندران از مجموعه آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کتابخانه و دانشکده علوم پزشکی واحد ساری بازدید کرد.


نوریان با بازدید از آزمایشگاه‌های تخصصی داندانپزشکی واحد ساری در جریان وضعیت رشته دندانپزشکی این واحد قرار گرفت.


همچنین او در ادامه این سفر از امکانات و فضاهای آموزشی دانشکده علوم پزشکی مانند CPR، قلب و تزریقات، اتاق عمل، ریکاوری، ایستگاه جراحی، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی وارتوپدی، ارولوژی، اطفال، ENT چشم، پراتیک مامایی و پرستاری بازدید کرد.


در این بازید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و جمعی از مسئولان واحد ساری نوریان را همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته