دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1396 - 19:19

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در بزرگراه نواب/دو نفر مصدوم شدند

سخنگوی آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: بر اثر آتش‌سوزی در یک ساختمان هفت طبقه در بزرگراه نواب دو نفر مصدوم شدند.
کد خبر : 179868

کاظم‌ هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بزرگراه نواب اظهار کرد: ساعت 16:40 امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی الوند واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب، قبل از جوانمرد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی و یک گروه نجات همراه با خودروی حامل دستگاه تنفسی، بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حریق در یک واحد مسکونی در طبقه دوم ساختمان هفت طبقه به وقوع پیوسته و آتش کاملاً شعله‌ور است همچنین دود بسیار زیادی طبقات را فراگرفته بود.


وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات یک گروه از آتش‌نشانان مشغول اطفای حریق شدند، همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با جستجو در طبقات پنج نفر که در راه‌پله‌ها محبوس شده بودند را از میان دود و آتش خارج کرده و به خارج از ساختمان انتقال دادند.


هاشم‌آبادی تصریح کرد: دو نفر از این افراد دچار دودزدگی شدید شده بودند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، عملیات پس از اطفای حریق، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 18 پایان یافت و علت بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در دست بررسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته