دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1396 - 17:32
سرپرست اورژانس کشور خبر داد:

انتقال 7 مصدوم حادثه ترافیکی در محور کرج چالوس توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس

سرپرست اورژانس کشور بیان کرد: هفت مصدوم حادثه ترافیکی محور کرج چالوس توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر : 179853

دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از برخورد یک دستگاه خودروی هیوندا با پژو 405 در محور کرج چالوس خبر داد و گفت: با تماس حاضران در صحنه بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.


وی با بیان اینکه این حادثه ظهر امروز (دوشنبه) رخ داده است، افزود: متاسفانه در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند. تکنسین‌های اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی صحنه و معاینه مصدومان به علت وخامت حال مجروحان و بُعد مسافت تا مرکز درمانی تخصصی، ضرورت انتقال توسط بالگرد را به ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کردند.


سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: مصدومان با همکاری نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند و توسط سه دستگاه آمبولانس اعزامی ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به محل فرود بالگرد در ری زمین منتقل شدند و با بالگرد به بیمارستان البرز انتقال یافتند.
گفتنی است که همزمان با این حادثه، دو تصادف در دو نقطه دیگر این محور ، رخ داد که اعزام مصدومان حادثه اول توسط بالگرد، باعث شد که پوشش امدادی ناوگان زمینی اورژانس115 البرز برای رسیدگی به مصدومان حوادث بعدی در کمترین زمان امکان پذیر پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته