دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 16:51
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

بانک صادرات به ناشران تسهیلات می‌دهد

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری بانک صادرات ایران که امروز، چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه برگزار شد، از برنامه ارائه تسهیلات این بانک به ناشران خبر داد.
کد خبر : 17982

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی آنا مسعود شهرام نیا، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشکر از حضور مثبت بانک صادرات و حمایت از صنعت نشر، گفت: «امسال حضور بانک صادرات در نمایشگاه کتاب تهران و ارائه خدمات بانکی، حضور متفاوت بود و از همان روزهای نخست نمایشگاه، با کمترین مشکلات کار ارائه خدمات و تراکنش های بانکی در غرفه ها انجام شده است.»


وی ضمن اشاره به آمار بالای تراکنش های بانکی در نمایشگاه، اظهار داشت: «بانک صادرات هوشمندانه از صنعت نشر کشور حمایت کرده و با شعار «بانک صادرات ایران، حامی نشر ایران» پا به عرصه گذاشته است.»


شهرام‌نیا اظهار داشت: «حمایت بانک صادرات به ایام دانشگاه محدود نیست و امیدواریم در بخش ارائه تسهیلات به ناشران نیز به کمک ارشاد بیاید.»


وی خاطر نشان کرد: «البته دامنه همکاری‌های بانک صادرات پیش از این نیز در نمایشگاه‌های استانی گسترده بوده و امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد.»


ناشران برتر سال 93 دفترچه گنجینه سپهر دریافت می‌کنند


اسماعیل لـله‌گانی در این نشست گفت: «بانک صادرات برای هشتمین سال پیاپی رسالت حمایت از نمایشگاه کتاب و دیگر نمایشگاه های سطح استان ها را بر عهده دارد و با شعار ” بانک صادرات ، حامی یار مهربان ” تجهیزات و خدمات رسانی خود را در سطح نمایشگاه افزایش داده است.»


وی گفت: «تعداد 20 باجه بانک صادرات و 350 نفر پرسنل به خدمات رسانی مشغول هستند و 51 دستگاه ATM سالنی و سیار در فضای نمایشگاه نصب شده است . تعداد 3000 دستگاه پوز برای خرید راحت تر مردم در غرفه ها تعبیه شده است که 99 درصد از مراجعه کنندگان نسبت به کارکرد آن ها اعلام رضایتمندی کامل کرده‌اند . هر دستگاه پوز به طور متوسط در روز 151 تراکنش داشته است که نسبت به سال گذشته افزایش 52 درصدی دارد.»


وی درباره دیگر فعالیت های بانک صادرات در نمایشگاه گفت: «بن‌کارت‌های دانشجویی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و توسط بانک صادرات منتشر شد در تمامی شعب بانک صادرات قابل دریافت بوده است. نرم‌افزار همراه بانک و خدمات نوین بانکی در غرفه های بانک صادرات انجام می‌پذیرد . تعدادی مینی بوس نیز برای حمل و نقل راحت مردم در نمایشگاه تردد دارد .»


لـله‌گانی با اشاره به شعار محوری بانک صادرات گفت: «ناشرانی که در صفحه اول کتاب‌های خود این شعار را چاپ کنند توسط بانک صادرات مورد حمایت قرار خواهند گرفت و طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد با بانک صادرات صورت گرفته است تسهیلاتی در اختیار آن ها قرار می‌گیرد. در ضمن به ناشران برتر سال 93 دفترچه گنجینه سپهر اهدا خواهد شد .»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته