دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1396 - 16:55

رویدادهای دانشگاهی؛ از ایجاد تشکل «جمعیت اسلامی اعتدال دانشجویی» تا برپایی همایش پیاده‌‌روی

مناظره دانشجویی نقد و بررسی عملکرد دولت یازدهم دردانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد و دانشجویان در قالب دو گروه مدافع و منتقد عملکرد دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتمایی و اقتصادی به بحث و نظر پرداختند.
کد خبر : 179813

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مناظره دانشجویی با موضوع نقدوبررسی عملکرد دولت یازدهم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به همت بسیج دانشجویی و با حضور جمعی ازدانشجویان منتقد و موافق عملکرد چهارساله دولت یازدهم برگزار شد.


دانشجویان مخالف با انتقاد و مطرح کردن مسائل مربوط به عملکرد سیاست‌های خارجی و داخلی دولت در مدت چهارسال گذشته با دفاع دانشجویان اصلاح طلب همراه بود.



معرفی توانمندیها و زمینه های همکاری با اداره کل پدافند غیر عامل


جلسه معرفی توانمندی ها و زمینه های همکاری با اداره کل پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل سازمان پدافند غیرعامل و معاون فرماندار آذرشهر، ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد.


در این جلسه سردار جهانسری با تشریح تهدیدها و مشکلات موجود و تجربیات قبلی به حوزه های متنوع کاری پدافند غیر عامل پرداخت.


دکتر رضاپور رئیس واحد آذرشهر هم هدف از برگزاری این جلسه هدایت پژوهش‌های اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای پدافند غیر عامل و هدفمند کردن اولویت های پژوهشی اعلام کرد و از برنامه‌های آتی این واحد برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه پدافند اقتصادی، پدافندزیستی، پدافند سایبری، پدافند الکترونیک و ... خبر داد.


ایجاد تشکل «جمعیت اسلامی اعتدال دانشجویی»


از سوی هیات نظارت واحدتهران غرب، موافقت اصولی با ایجاد تشکل «جمعیت اسلامی اعتدال دانشجویی واحد» صادر شد.


اعضای هیأت مؤسس این تشکل دانشجویی به اسامی: امیرفواد محسنی، نسیم فنی­پور، مهدی مشکینی، سحر خوشحال، محبوبه اسماعیلی همگی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی واحد هستند.


این اعضا مکلف شدند برای اخذ مجوز پروانه فعالیت حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به جذب 3 درصد از کل دانشجویان واحد و تنظیم اساسنامه خود اقدام و موارد مورد تقاضا را هر چه سریعتر برای تایید به هیات نظارت واحد ارائه کنند.


پیاده روی به مناسبت سالروز راه اندازی دانشگاه


همایش پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برابر بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی کارکنان و استادان و دانشجویان اردیبهشت در این مجموعه دانشگاهی برگزار شد.


این همایش هم برای آقایان و هم برای بانوان برگزار شد و حضور گرم مدیران و مسئولان و همچنین استادان را در برداشت.


کارگاه آموزشی و فرهنگی مهدویت


کارگاه آموزشی و فرهنگی مهدویت با حضور امام جمعه شهرستان چالوس راشدی و دکتر لطفی سخنران کارگاه و همچنین جمعی از استادان و صاحب نظر در دفتر نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


دکتر لطفی گفت: دو بال سرخ و سبز ( سرخ شهادت و سبز مهدویت) از اساسی ترین مولفه‌های شیعه است و افزود چون دشمنان در صدد حذف این دوبال و ضربه زدن به شیعه هستند برای استحکام آن نیاز به آموزشهای فراوان فرهنگی است.


در این کارگاه به بررسی وچگونگی آموزشهای مهدویت و فرهنگی پرداخته شد وبا پرسش و پاسخ و ارائه راهکار های آموزشی از سوی استادان حاضر همراه بود.


در پایان راشدی امام جمعه شهرتان چالوس با تشکر از حضور همه استادان و صاحب نظران از همه استادان در بهتر برگزار شدن این نوع کارگاه‌ها و همچنین حضور در کارگاه ها وهمایش های بعدی همچون ظهور آفتاب دعوت کرد.


فعالیت تشکلهای سیاسی واحد تهران غرب


در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تشکل‌های سیاسی واحد تهران غرب اعم از بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مبادرت به برگزاری مراسمی به تفکیک کردند:


برگزاری «تریبون آزاد» از سوی بسیج دانشجویی واحد در محوطه دانشکده فنی و مهندسی واحد با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشکده و اعلام بیانیه‌ها و نظرات از سوی جمعی از خواهران و برادران بسیجی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.


برگزاری سخنرانی از سوی دکتر صادق زیبا کلام با عنوان بررسی عملکرد دولت روحانی و جریانهای سیاسی حاضر در انتخابات ۹۶از سوی انجمن اسلامی در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی


برگزارس سخنرانی از سوی دکتر محمود صادقی با عنوان انتخابات از سوی انجمن اسلامی در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته