دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1396 - 12:24

خروج 4 بازیکن از لیست برانکو قطعی شد؛ شرط سنگین تیم تبریزی مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور قدرتمند در فصل آینده اقدامات خود را آغاز کرده است.
کد خبر : 179706

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، باشگاه پرسپولیس در راستای اهداف عالیه خود تصمیم دارد تا تیمی قدرتمند‌تر از لیگ شانزدهم را وارد رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر کند. در همین راستا سرخ‌‌پوشان همانند اوایل لیگ شانزدهم زودتر از همه تیم‌ها دست‌به‌کار شدند و با جذب گادوین منشا و شجاع خلیلزاده ستاره‌های تیم‌های سپاهان و پیکان ثابت کردند که به دنبال مقامی فراتر از قهرمانی لیگ برتر هستند، مقامی که در لیگ قهرمانان آسیا پیدا می‌شود.


سرخ‌های پایتخت برای آنکه بتوانند چهره‌های مورد نظر سرمربی تیم‌شان را جذب کنند باید عذر برخی بازیکنان قبلی را بخواهند و به همین دلیل باید جدایی مهره‌هایی نظیر محمدامین آرام‌طبع را از پرسپولیس قطعی بدانیم. علاوه بر آرام‌طبع، شهاب کرمی که نیم‌فصل از ملوان به پرسپولیس آمد هم در لیست خروجی قرار گرفته است. او نتوانسته نظر برانکو را جلب کند. همچنین احسان علوان‌زاده را هم باید دیگر خروجی پرسپولیس بدانیم. او در لیگ هفدهم به جمع بازیکنان بالای 23 سال اضافه می‌شود و با توجه به اینکه جای یک نفر را پر می‌کند باید جدایی‌اش را قطعی دانست چون برانکو اعتقادی به این بازیکن ندارد. حامد آقایی هم اصلا با معیارهای برانکو همخوانی ندارد و از لیست بازیکنان جوان پرسپولیس خارج می شود تا جوان آینده‌دار دیگری جذب شود.


این در حالی است که سرخ‌پوشان پیش از این رامین رضاییان و شهاب زاهدی را از لیست خود خارج کرده بودند. در بین دیگر بازیکنانی که احتمال دارد از پرسپولیس جدا شوند اولویت با محسن ربیع‌خواه است مدافعی که در بیشتر بازی‌های سرخ‌پوشان حضور داشته ولی هواداران او را در حد و اندازه‌های پرسپولیس نمی‌دانند. سامان نریمان‌جهان هم که با آمدن منشا اصلا شانسی ندارد که ثابت بازی کند و باید دید حاضر می‌شود روی نیمکت بنشیند یا نه. سروش رفیعی و کمال‌الدین کامیابی‌نیا هم که قراردادشان تمام شده و باشگاه به شدت به‌دنبال این است که هر دو ستاره ملی پوش خود را حفظ کند. بحث حضور بیرانوند در لیگ ترکیه هم به نظر منتفی است.


از آن سو شنیده می‌شود که پرسپولیس به دنبال آوردن سعید آقایی است تا مشکل سمت چپ دفاعی خود را حل کند. هر چند درخواست یک میلیارد و پانصد میلیونی گسترش‌ فولاد احتمالا پرسپولیسی‌ها را از جذب این بازیکن منصرف می کند. رحیم زهیوی هم گزینه‌ای است که سرخ‌ها دوست دارند او را سرخ‌پوش کنند. مهدی ترابی هم که با حضور علی دایی در سایپا نمی‌تواند مذاکره‌ای با پرسپولیس داشته باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته