دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توصیه سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی از مشمولان سهام عدالت خواست تا شماره شبای حساب بانکی فردی را که سهام عدالت به نام وی صادر شده، در سامانه ثبت کنند وگرنه اطلاعات واردشده تایید نمی شود.
کد خبر : 179649

به گزارش گروه اقتصادی آنا از سازمان خصوصی سازی،این سازمان دومین سری پیامک های اطلاع رسانی به مشمولان سهام عدالت که شماره های شبا بانکی آنان از سوی بانک ها به تایید نرسیده را به شماره های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان مورد نظر ارسال کرد.
بیشتر شماره های شبا بانکی تایید نشده مربوط به مشمولینی است که به جای ثبت شماره شبای حساب خود در سامانه سهام عدالت، شماره شبا شخص دیگری را وارد کرده اند.
در مصادیق فراوانی مشاهده شده که والدین یا شخص دیگری از طرف مشمول، به جای درج شبا بانکی شخص سهامدار مشمول، شبا بانکی متعلق به خود را در سامانه وارد کرده اند که منجر به تایید نشدن شبای بانکی در سامانه شده است.
بنابر اعلام سازمان خصوصی سازی از دیگر دلایل تایید نشدن شماره شبای بانکی، مسدود یا راکد بودن حساب بانکی مشمولان بوده است.
بر این اساس، مشمولانی که پیامک تایید نشدن شبای بانکی را دریافت کرده اند باید با مراجعه به بانک از مسدود نبودن حساب خود مطمئن شوند و به هر حال یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خودشان را در سامانه ثبت کنند و پس از دریافت تاییدیه آن طی روزهای بعدی، منتظر اطلاع رسانی برای اجرای مرحله واریز سود سال 1396 باشند.
تاکنون و در طی روزهای قبل نیز پیامک تایید شبای بانکی برای 220 هزار نفر از مشمولان ارسال شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته