دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه تبلیغاتی قالیباف در رادیو معارف پخش نشد

محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قراربود امروزیکشنبه راس ساعت 18 دربرنامه چهره به چهره رادیو معارف برنامه تبلیغاتی خود را اجرا کند که این برنامه پخش نشد و در عوض صوت او از برنامه رو به دوربین شبکه یک سیما از این رادیو پخش شد.
کد خبر : 179575

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، محمدباقر قالیباف دراین بازپخش برنامه تبلیغاتی خود به نکاتی اشاره کرد، اینکه « دولت مردم » مصمم است که با چهار درصدی ها مبارزه کند و در مقابل آنان، محکم می ایستد.


وی همچنین علت اصلی اختلاف طبقاتی در کشور را وجود چهاردرصدی هایی دانست که اجازه فعالیت به 96درصد مردم نمی دهند.


قالیباف دربخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: ما قول داده ایم که با راه اندازی سامانه ملی کارانه بتوانیم به جوانانی که قبلا مشغول به کار بودند اما به دلایل مختلفی امروز بدون کارهستند ، کمک کنیم و هر ماه 250 هزار تومان به آنان بدهیم تا زمانی که کار مناسبی از طریق سامانه معرفی کنیم و این حداقل کمکی است که می توان به جوانان جویای کار داشت و این حق آنان است.


قالبیاف درباره مالیات هم اینگونه اظهارکرد: قول می دهیم به مالیات با دقت رسیدگی کنیم. در زمان حاضرمالیات را از 96درصد مردم اعم از کارمندان، فروشندگان و تولید کنندگان، سر وقت می گیریم ولی از آن چهاردرصد استفاده کننده از بیشترین سود و رانت، نام و نشانی نیست.
این نامزد دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری به برجام هم اشاره کرد و آن را سندی ملی بیان و از دولتمردان بابت آن قدردانی کرد اما در عین حال این سوال را پرسید مبنی براینکه مردم می گویند ؛ چرا دولت همه کارها را تعطیل کرده است و موضوعش برجام شده است؟


قالیباف همچنین به 29 اردیبهشت روزانتخابات اشاره کرد و گفت: روز 29 اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می گویند « نداریم، نمی شود و نمی توانیم».


دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته