دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 17:10
قلی‌زاده در جلسه شورای سیاست گذاری سما استان سمنان:

آموزشکده سمای گرمسار، تحقق خلاقیت و نوآوری‌های مدیران لایق این مجموعه است

حجت‌الاسلام دکتر احمد قلی‌‌زاده در جلسه شورای سیاست گذاری سمای استان سمنان گفت: آموزشکده سمای گرمسار، تحقق خلاقیت شایسته و نوآوری های مدیران لایق این مجموعه است.
کد خبر : 17949

به گزارش خبرنگار آنا، معاون رئیس دانشگاه و رئیس سازمان سما در جلسه شورای سیاست گذاری سمای استان سمنان با توجه به بازدیدش از آموزشکده سمای گرمسار افزود: توانایی هایی فردی افراد راهگشای مسیر خواهد بود و آنچه امروز ما در این آموزشکده دیدیم، تحقق خلاقیت شایسته و نوآوری های مدیران لایق این مجموعه است.


رئیس سازمان سما، افزایش تعداد اعضای هیات علمی، هوشمندسازی مدارس و گام برداشتن به سمت شیوه های آموزشی پژوهش محور را از اولویت های واحدهای آموزشی سمای استان سمنان برشمرد.


وی با تبریک به مسئولان و مدیران این آموزشکده افزود: دست یابی به این توفیقات برای شما یک توفیق بزرگ است و شما با گردآوری این تجهیزات و امکانات، ثروت عظیمی را برای علم آموزان فراهم آوردید و امیدوارم که بتوانید از این ثروت به خوبی برای خدمت به فرزندان سمایی و هموطنان استفاده کنید.








قلی زاده با اشاره به تدوین اساسنامه جدید سازمان سما گفت: ما در حوزه آموزشکده ها کار را گسترش داده ایم و به دنبال فراهم کردن دوره های کاردانی ناپیوسته و دوره های پودمانی هستیم که فراهم کردن این امکانات مشکلات مالی آموزشکده ها نیز کاهش خواهد یافت

قلی زاده با اشاره به تدوین اساسنامه جدید سازمان سما گفت: ما در حوزه آموزشکده ها کار را گسترش داده ایم و به دنبال فراهم کردن دوره های کاردانی ناپیوسته و دوره های پودمانی هستیم که فراهم کردن این امکانات مشکلات مالی آموزشکده ها نیز کاهش خواهد یافت.


وی با ابزار رضایتمندی از فضای بسیار مطلوب آموزشی مهیا شده در این آموزشکده گفت: از امروز تجهیزات این آموزشکده علی الخصوص در حوزه های الکترونیک و الکتروتکنیک را برای سایر آموزشکده ها مثال خواهیم زد و الگو قرار خواهیم داد.


دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار هم با قدردانی از حضور ریاست و مسئولین سازمان سما و مدیران استانی جلسه حاضر را مایه خیر و برکت برای سما برشمرد و از خدمات و امکانات مطلوب آموزشکده سما قدردانی کرد.


دکتر محمد شاه حسینی معاون امور سما و رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما ایوانکی نیز با قدردانی از حضور ریاست سازمان سما و معاونین در آموزشکده گفت: بی شک امروز، به عنوان روز بزرگی برای سما گرمسار ماندگار خواهد شد.


در ادامه مهندس مکتبی رئیس شورای سیاست گذاری سما استان سمنان، راه اندازی و تاسیس دبیرخانه شورای سیاست گذاری استانی، برپایی جلسات مربوطه و حصول مصوبات موثر، رشد 12درصدی دانش آموزی و دانشجویی در استان و اجرای کامل طرح سلامت در مدارس را از اهم فعالیت های شورای سیاست گذاری استانی در سال گذشته برشمرد و افزود: مهندسی مجدد فرآیندها از رئوس اهداف سال جدید این آموزشکده است.


در این جلسه در خصوص اجرای کامل طرح جامع سلامت در تمامی مقاطع تحصیلی، انتخاب یک مدرسه در استان با هماهنگی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان برای اجرای طرح مدرسه محوری، تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استان در راستای استفاده از بسته حمایتی آموزش و پرورش، انتخاب یکی از مدارس پیش دبستانی جهت اجرای طرح مدارس دو زبانه با پیش شرط برگزاری یک جلسه با حضور مدیران مربوطه سازمان سما و آموزش و پرورش استان، راه اندازی و تاسیس آموزشگاه های علمی آزاد با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان و در راستای تفاهم نامه سازمان سما با سازمان فنی و حرفه ای کل کشور بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد به منظور آشنایی روسای شوراهای سیاست گذاری سایر استان ها با امکانات آموزشکده گرمسار و هم چنین فراهم کردن زمینه بازاریابی بهتر برای تجهیزات تولیدی این آموزشکده، پیشنهاد برگزاری یکی از جلسات اخیر روسای شوراهای سیاست گذاری سما در این استان را مطرح نمودند به تصویب رسید.


انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس سازمان سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته