دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1396 - 08:50
مسئول برگزاری مسابقات لیگ در گفت‌وگو با آنا؛

اختصاص 90 درصد ورزشگاه در دربی به تیم میزبان غیر‌ممکن است/ لیگ هفدهم اواخر مرداد آغاز می‌شود

سعید فتاحی گفت: شرایط دربی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند و اینکه بخواهیم در دربی 90 درصد ورزشگاه را به هواداران تیم میزبان اختصاص دهیم کارغیر ممکنی است.
کد خبر : 179477

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تاریخ آغاز دور جدید مسابقات لیگ برتر گفت: «در حال حاضر مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به اتمام رسید اما ما مشغول سروسامان دادن به رقابت‌های لیگ‌های پایین‌تر هستیم. هنوز بازی‌های لیگ دو و لیگ سه به پایان نرسیده‌ است و بعد از اتمام این رقابت‌ها باید برای بازدید از ورزشگاه‌های لیگ برتر به استان ها سفر کنیم.»


وی ادامه داد: «طبق برنامه سازمان لیگ، مسابقات لیگ هفدهم از اواخر مرداد آغاز خواهد شد. هنوز زمان دقیق شروع رقابت‌ها مشخص نیست اما به زودی تاریخ دقیق شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال هم اعلام خواهد شد.»


فتاحی در رابطه با برگزاری بازی سوپر جام بین قهرمان لیگ و جام حذفی افزود: «امسال بازی سوپرجام لیگ بین پرسپولیس و نفت تهران برگزار می‌شود و به احتمال فراوان این بازی یک هفته قبل از شروع مسابقات انجام خواهد شد.»


مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در رابطه با طرح این سازمان برای تغییر در ارائه بلیط فروشی بازی دربی و اختصاص 90 درصد بلیط ورزشگاه به تیم میزبان گفت: «مسئولیت امنیتی برگزاری بازی‌های لیگ بر عهده نیروی انتظامی و شورای تامین استان است. از سوی دیگر در سال آینده وظیفه بلیط فروشی بر عهده باشگاه‌ها خواهد بود و این باشگاه‌ها هستند که باید در مورد نحوه بلیط فروشی در دربی تصمیم‌گیری کنند.»


وی ادامه داد: «اما به طور حتم شرایط دربی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند و اینکه بخواهیم در دربی 90 درصد ورزشگاه را به هواداران تیم میزبان اختصاص دهیم کارغیر ممکنی است و اجرای این مساله هم سخت به نظر می‌رسد.»


فتاحی در خصوص عملکرد کمیته مسابقات در برگزاری مسابقات لیگ شانزدهم گفت: «مردم بهترین قاضی هستند و آنها باید در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ نظر دهند. اما من فکر می‌کنم مسابقات را به نحو احسنت برگزار کردیم و کیفیت بازی‌ها بسیار بالا بود و آمار گل زده تیم‌ها در کل لیگ نشان از بازی‌های خوب بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته