دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1396 - 17:03
رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با آنا؛

لازم باشد خودم با شادی تماس می‌گیریم/ قایقرانی برای شخص خاصی نیست

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ بانوان با «جیوگانیک» مدیرتیم های ملی کمی دچار اختلاف شده بود که با ورود فدراسیون این مسئله برطرف شد.
کد خبر : 179265

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، افشین فرزام که سالهاست هدایت تیم ملی روئینگ بانوان را برعهده دارد، چند روز پیش اردوی تیم ملی را به دلیل اعتراض به شرایط موجود ترک کرد. غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در واکنش به این موضوع گفت: «‌تیم ملی روئینگ ایران از بازی های آسیایی اینچئون به مدت دو سال به صورت پیوسته در حال تمرین و در اردو بود. اما چند روزپیش خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه افشین فرزام اردوی تیم ملی را ترک کرده است در صورتی که این خبر صحت نداشت.»


وی ادامه داد: «ما قبل از سال جدید تصمیم گرفتیم برای ارتقای روئینگ مردان مربی خارجی به نام «جیوگانیک» را به ایران دعوت کنیم که بعد از مذاکره اولیه با او این مربی از اوایل اردیهشت ماه به ایران آمد و کار خود را آغاز کرده‌است و علاوه بر هدایت مردان مدیریت تیم های ملی هم برعهده گرفت. فرزام با «جیوگانیک» کمی دچار اختلاف نظر شد اما این موضوع به این معنی نبود که اردوی تیم ملی را ترک کند. معمولا اختلاف سلیقه در همه جا هست و نباید این مسائل را بزرگ کنیم.»


رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: «این اختلاف با ورود فدراسیون حل شد و هر دو مربی مشغول فعالیت خودشان هستند. با توجه به اینکه «جیوگانیک» مدیریت تیم های ملی را هم برعهده دارد این اختلاف کوچک بین آنها ممکن بود به وجود بیاید اما خوشبختانه درگیری ها برطرف شد و حالا تمام فکر و ذکر ورزشکاران این رشته رسیدن به اهدافشان است که سال‌های برای آن تلاش کردند و می‌خواهند به آن برسند.»


امینی عنوان کرد: «تیم ملی روئینگ ما دو سال است که به صورت پیوسته تمرین می‌کند و در این سال‌ها ورزشکاران ما طلای بازی های آسیایی و سهیمه المپیک را کسب کردند اما رسانه ها به آن توجه کمی داشتند حالا که یک اختلاف نظری پیش آمده سوژه همه رسانه ها شده است در حالی که موضوع برطرف شده و دیگر نباید به آن بپردازیم.»


رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین در مورد بازگشت محسن شادی به قایقرانی نیز اظهار کرد: «قبل از اینکه مربی خارجی به ایران بیاید حرف از بازگشت دوباره شادی به قایقرانی شده بود و تا به امروز هم فکر می کنم چندنفری از فدراسیون با او تماس گرفتند تا دوباره به قایقرانی برگردد اما هنوز جوابی نداده است. به هر حال قایقرانی برای فرد خاصی نیست و ورزشکاران و مربیان زیادی بودند که در این عرصه فعالیت می‌کردند ولی در یک مقطع از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کردند تا جایی که من در جریان هستم مربی تیم ملی و رئیس کمیته روئینگ و همچنین دبیر فدراسیون با شادی تماس گرفته اند و از او خواستند تا دوباره به قایقرانی برگردد.»


وی در پاسخ به اینکه شادی اعلام کرده کسی از طرف فدراسیون با او تماس نگرفته است، عنوان کرد: «‌نه چنین چیزی صحت ندارد. از طرف فدراسیون با او تماس گرفته ایم و حتی اگر لازم باشد من خود هم با او تماس می‌گیریم که دوباره به قایقرانی برگردد چرا که او هنوز در اوج آمادگی است و قایقرانی ایران به افرادی مانند شادی نیاز دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته