دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 16:32

اتاق دوستی ایران و لبنان برای انتقال تجربیات تربیتی دانش‌آموزان تشکیل شد

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست مشترک با نماینده فرهنگی حزب‌الله لبنان گفت: اهداف برنامه امروز انتقال تجربیات فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزی در یک محیط غیررسمی با رویکرد تربیت حماسی و انقلابی است.
کد خبر : 179250

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری مشترک با نماینده فرهنگی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یک تشکل که خود را پرچم‌دار جنبش دانش‌آموزی می‌داند علاوه بر سازماندهی در داخل کشور تلاش کرده است تا ارتباطات بین‌الملل را هم گسترش دهد.


وی افزود: تشکیل اتاق‌های دوستی بین دانش‌آموزان ایران و کشورهای مختلف چون عراق و لبنان از جمله این فعالیت‌های بین‌المللی اتحادیه است.


علامتی با اشاره به نقش حزب‌الله لبنان در تحقق آرمان قدس شریف، گفت: تعامل با این مجموعه جزو اولویت‌های ما بوده و تلاش کردیم تا در این ارتباطات از تجارب فعالیت‌های تربیتی استفاده کنیم.


دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: جمع امروز نمایندگانی از حزب‌الله لبنان هستند که در حوزه مسائل تربیتی، فرهنگی خصوصا در حوزه نوجوانان و دانش‌آموزان ایفای نقش می‌کنند.


وی ادامه داد: اهداف برنامه امروز انتقال تجربیات فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزی در یک محیط غیررسمی با رویکرد تربیت حماسی و انقلابی و همچنین انتقال پیام فعال و پویا بودن جنبش دانش‌آموزی است.


علامتی به انتخاب ایام نیمه شعبان برای برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: سربازان حضرت روح‌الله(عج) و مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند تا با تشکیل جبهه جهانی مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی از آرمان آزادی قدس و نابودی اسرائیل دفاع کنند.


لازم به ذکر است در انتهای نشست، تمثال سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به نماینده هیات لبنانی تقدیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته