دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 12:58

اعلام فراخوان اعطای کمک هزینه ارائه مقاله به استادان در کنگره‌های بین‌المللی

چهارمین فراخوان اعطای کمک هزینه سفر استادان برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی منتخب از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اعلام شد.
کد خبر : 179174

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی برای ارتقای سطح علمی آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سالانه در دو مقطع زمانی به متقاضیان برای شرکت در کنگره‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی در خارج از کشور کمک هزینه اعطا می‌کند.


در این زمینه متقاضیان می‌توانند براساس فراخوان اعلام شده با ارسال خلاصه مقاله خود از تاریخ 25 اردیبهشت 96 برای استفاده از این فرصت ثبت‌نام کنند.


اسامی افراد پذیرفته شده بر‌اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد، حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک اعلام می‌شود. متقاضیان می‌توانند در صورت شرکت در کنگره‌های منتخب ستاد، پس از سفر مدارک لازم را برای دریافت حمایت به ستاد ارسال کنند. همچنین متقاضیان برای دریافت فهرست کنگره‌های منتخب و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به نشانی https://cogc.ir/ مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته