دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 12:39

وزیر علوم دانشکده فنی و مهندسی فارسان شهرکرد را افتتاح کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های استان و نشست با دانشگاه‌هیان استان چهارمحال و بختیاری وارد این استان شد.
کد خبر : 179162

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد فرهادی، صبح امروز برای دیدار با دانشگاهیان و همچنین افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاهی وارد استان چهارمحال‌و بختیاری شد.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ابتدای ورود خود به این استان، دانشکده فنی و مهندسی فارسان را افتتاح کرد. دکتر شایان شاه‌محمدی، رئیس دانشگاه شهرکرد در این آیین گفت: «این دانشکده با ۴۶ هزار و ۹۹۰ میلیون ریال اعتبار بهره‌برداری شده است که پیش‌بینی می‌شود پاییز امسال پذیرش دانشجو در این دانشکده که از زیر مجموعه‌های دانشگاه شهرکرد است، انجام شود.»


او افزود: «عملیات ساخت دانشکده فنی و مهندسی فارسان از سال ۸۶ در ۲ طبقه و با پنج هزار مترمربع آغاز شد. بهره‌برداری از این دانشکده گامی برای تشکیل دانشگاه مستقل فارسان و بهره‌مندی دیگر شهرها از فضای دانشگاهی است. عملیات ساخت دانشکده فنی و مهندسی فارسان تا سال ۹۳ حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است ولی تسریع در تکمیل این طرح را از خدمات ارزنده دولت یازدهم در این استان می‌دانیم.»


محمد فرهادی در ادمه از مرکز "آپا" دانشگاه شهرکرد و مزرعه گل محمدی این دانشگاه بازدید می‌کند. بازدید از دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد و جلسه با روسای دانشگاه‌های استان آخرین برنامه وزیر علوم در سفر به استان چهارمحال‌و‌بختیاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته