دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 08:52

اتفاق ناگوار برای برانکو در آستانه دیدار با لخویا

سرمربی تیم پرسپولیس به احتمال فراوان نمی‌تواند از یکی بهترین بازیکنان خود برابر لخویا استفاده کند.
کد خبر : 179031

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، یکی از بازیکنانی که این فصل تاثیر فراوانی در موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته، کمال‌الدین کامیابی‌نیا بوده است. او در پست هافبک دفاعی آن قدر خوش درخشید که از سوی کی‌روش به تیم ملی فوتبال هم دعوت شد.


این هافبک با ارزش که پیشنهادات زیادی هم در فصل نقل‌وانتقالات از سوی تیم‌های دیگر دارد، در بازی آخر سرخ‌پوشان در لیگ برتر مقابل سیاه‌جامگان از ناحیه کتف دچار در رفتگی شد. کامیابی‌نیا به رغم درد شانه با توجه به نیاز سرخ‌پوشان برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان 90 دقیقه درد را تحمل کرد و برابر الوحده بازی قابل قبولی ارائه داد تا تیمش باشکست این نماینده امارات به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند و حریف لخویا شود.


حالا خبر می‌رسد که درد کتف کامیابی‌نیا به شدت تشدید شده و متوقف نشده و او پس از آنکه از کتف خود ام‌آر‌آی گرفته متوجه شده که باید هر چه زودتر زیر تیغ جراحان برود. با این حساب هافبک دفاعی سرخ‌پوشان دو بازی حساس پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر لخویا را از دست می‌دهد و در دیدارهای تیمش که 2 و 9 خرداد در تهران و دوحه برگزار می‌شود غایب خواهد بود. اگر چه کامیابی‌نیا امیدوار است با زور آمپول بتواند در شانه‌اش را کم کند تا شاید بتواند سرخ‌پوشان را باز هم همراهی کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب