دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 08:38

شاهکار آنتونیو کونته در لیگ جزیره/ چلسی قهرمان انگلستان شد

تیم فوتبال چلسی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلستان قهرمان این مسابقات شد.
کد خبر : 179021

به گزارش گروه ورزشی آنا، در آغاز هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، جمعه شب دو بازی برگزار شد که در دومین و مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی با نتیجه یک بر صفر بر میزبانش وست‌بروموویچ رده هشتمی غلبه کرد تا در فاصله یک هفته به پایان لیگ و در حالی که یک بازی معوقه هم دارد، قهرمان این فصل از رقابت ها لقب بگیرد.


در نیمه نخست این بازی حملات فراوان چلسی به در بسته خورد و دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. چلسی حملات پر دامنه خود را در نیمه دوم نیز ادامه داد و سرانجام در دقیقه ۸۳ توسط میچی باتشوایی به گل دست یافت. این بازیکن در دقیقه ۷۶ به جای پدرو وارد زمین شد و با گل ارزشمند خود زمینه های قهرمانی زودهنگام چلسی را فراهم کرد.


بدین ترتیب تیم چلسی جمع امتیازات خود را به عدد ۸۷ رساند و قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس مسجل کرد. تاتنهام با ۷۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.


آنتونیو کونته که نخستین فصل خود را روی نیمکت تیم چلسی سپری می کند در حالی قهرمانی لیگ برتر را برای این تیم به ارمغان آورد که در این فصل با حضور گواردیولا، مورینیو، پوچتینو، کلوپ و ونگر رقابت در لیگ برتر انگلیس دشوارتر از هر زمانی به نظر می رسید.


پیش از قطعی شدن قهرمانی مردان کونته در خانه وست‌برومویچ، تیم فوتبال اورتون در ورزشگاه خانگی خود گودیسون پارک میزبان واتفورد بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اورتونخاتمه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته