دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1396 - 12:07
درگفت‌وگو با آنا؛

اخوان: کرانچار حرفه‌ای است و خلف وعده نمی‌کند/ حاج‌صفی در ایران فقط درسپاهان بازی می‌کند

سرپرست تیم سپاهان گفت: کرانچار اگر نخواهد با ما ادامه دهد به ضرر خودش است چون وجهه بین‌المللی‌اش خراب می‌شود.
کد خبر : 178929

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این مسئله که چرا قرارداد زلاتکو کرانچار نهایی نمی‌شود، گفت: «علت خاصی ندارد. کرانچار برگه‌های قراردادش را در اختیار مدیر برنامه‌هایش قرار داده و او در حال حاضر مشغول مطالعه نهایی مفاد قرارداد است. بالاخره کرانچار یک سمت قرارداد است و این حق را دارد که بداند برچه اساسی با باشگاه سپاهان همکاری می‌کند.»


او در مورد اینکه امکان دارد کرانچار با سپاهان به تفاهم نرسد، گفت: «نه؛ اصلا قرار نیست که این مربی کروات از جمع ما جدا شود. کرانچار یک مربی حرفه‌ای است و به صورت شفاهی پذیرفته که با سپاهان همکاری‌اش را ادامه دهد. محال است خلف وعده کند. او اگر نخواهد با ما ادامه دهد به ضرر خودش است چون وجهه بین‌المللی‌اش خراب می‌شود. کرانچار 100 درصد سرمربی سپاهان باقی می‌ماند.»


سرپرست تیم سپاهان در مورد اینکه تا چه اندازه می‌توان سپاهان را مدعی قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر دانست، گفت: «بدون تردید همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را در لیگ برتر بگیرند. هیچ تیمی اعلام نمی‌کند که ما برای باخت در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. هدف سپاهان قهرمانی است و با تامین خواسته‌های سرمربی تیم به‌خصوص در بخش جذب بازیکن در فصل بعد سپاهان یکی از مدعی‌های اصلی قهرمانی خواهد بود.»


وی درباره اینکه باشگاه سپاهان توانایی آن را دارد که بتواند بازیکنان مورد نظر کرانچار را جذب کند یا خیر، تصریح کرد: «به‌طور حتم اگر باشگاه اهداف عالیه دارد و می‌خواهد تیم فوتبالش در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد باید ابزار لازم را در اختیار سرمربی و بازیکنان قرار دهد تا نتیجه موردنظر به‌دست آید.»


اخوان درباره دستیاران ایرانی و خارجی کرانچار عنوان کرد: «اجازه بدهید اول قرارداد کرانچار با باشگاه نهایی شود بعد دستیاران او معرفی شوند. فعلا که اسمی داده نشده است.»


او درخصوص جدایی احسان حاج‌صفی نیز بیان داشت: «احسان اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد از سپاهان جدا می‌شود در غیر این صورت او در ایران فقط در اصفهان و در تیم سپاهان بازی خواهد کرد.»


سرپرست تیم سپاهان در مورد ادامه همکاری سپاهان با سرور جباروف اظهارداشت: «از لحاظ باشگاه سپاهان ایرادی برای ادامه همکاری با جباروف وجود ندارد اما این بازیکن اعلام کرد گه قصد ندارد فوتبالش را در ایران ادامه دهد. اگر خواست که در لیگ برتر حضور پیدا کند تلاش خواهیم کرد تا او را جذب کنیم.»


وی درباره جذب محسن مسلمان، کمال‌الدین کامیابی‌نیا و وریا غفوری از پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: «جذب این بازیکنان شایعه است و باشگاه سپاهان همه بازیکنان موردنظر ش را از میان خواسته‌های کرانچار انتخاب می کند.»


اخوان درباره اینکه موفق شده حقوق معوقه‌اش را از باشگاه سپاهان بگیرد یا نه، گفت:‌ «تنها تیمی که تمامی پول‌هایش را به موقع گرفته، سپاهان است. هنوز اردیبهشت تمام نشده کهما حقوق این ماه را هم گرفته‌ایم. تنها 20 درصد بدهی بازیکنان تیم باقی‌مانده که آن هم به خاطر این است که ببینیم کدام بازیکن قصد دارد همکاری‌اش با باشگاه را ادامه دهد. این موضوع طبیعی است. جالب است که سپاهان تنها در فصل اخیر بدهکار است و بدهی‌های فصل‌های قبلی همگی پرداخت شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب