دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 12:24

حتی تنبل هم سلفی گرفتن را دوست دارد + ویدئو

گرفتن عکس سلفی چند سالی است که حسابی در میان کاربران گوشی‌های موبایل گل کرده است. اما نکته جالب اینجاست که چند مورد دیده شده که حیوانات نیز از گرفتن عکس سلفی لذت می‌برند؛ حتی اگر این حیوان تنبل باشد!
کد خبر : 17892

به گزارش آنا به نقل از TheVerge- سلفی‌ گرفتن امروزه آنقدر در میان مردم شایع شده است و گاهی با مشکلات عدیده‌ای همراه بوده که حتی اخیرا برگزارکنندگان 68‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کن، گرفتن عکس سلفی روی فرش قرمز را ممنوع کرده است.


به گفته رئیس جشنواره کن، گرفتن عکس سلفی به شدت باعث ایجاد مشکل در زمان‌بندی برگزاری جشنواره می‌شود. اگر مردم بخواهند هر دو متر به دو متر بایستند و از خودشان عکس بگیرند، وقت زیادی از مراسم فرش قرمز گرفته می‌شود و همه چیز در این مراسم به کندی پیش خواهد رفت.


حال به نظر می‌رسد که حیوانات نیز علاقه عجیبی به گرفتن سلفی دارند. در این مورد، حتی یک تنبل هم علاقه‌اش را نشان داده است. این حیوان که به ندرت حرکت و جنب‌وجوشی از خودش نشان می‌دهد، برای گرفتن عکس از خودش کلی تلاش می‌کند.


محققان می‌گویند با وجودی که همیشه نشانه‌های کاهلی و تنبلی در این حیوان مشهود است، این حیوان چنان تقلایی در گرفتن عکس از خودش می‌کند که واقعا بی‌سابقه به نظر می‌رسد.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب