دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز اجرای نمایش «من و در لجباز» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی «محمود تیموری» از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می رود.
کد خبر : 178891

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی «محمود تیموری» از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: او چهل ساله است و تمام کارهایش را والدینش انجام می دهند هنوز یک کودک باقی مانده است تا اینکه در خانه خراب می شود و او مجبور می شود برای اولین بار کاری انجام دهد که در طول مسیر با اتفاق های بامزه رو به رو می شود تا اینکه...


در نمایش «من و در لجباز» محمود تیموری، علی حسن زاده.پرویز حاجی زاده، حسن صفا.، محمدرضا ابراهیم پور، حمیدرضا بنده مرادی.بهروز مهرعلیان ایفای نقش می کنند و مانی تیموری،علیرضا ابراهیم پور بازیگر کودک این نمایش هستند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: موسیقی: مهدی مریخ، طراح گرافیک و تصویرساز: حمیرا هزاوه، طراح دکور: حمیرا هزاوه، عکاس: احمد خیر آبادی، گریم: پروانه نوایی، دستیار کارگردان و روابط عمومی: پروانه نوایی


نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی «محمود تیموری» از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته