دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1396 - 13:30

وزش باد شدید امروز و فردا در تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر تهرانی‌ها شاهد وزش باد شدید خواهند بود.
کد خبر : 178831

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در این اطلاعیه آمده است: «نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی برای امروز (پنجشنبه) است که در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) و افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.


با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جمعه، در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 10 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - جنوب غربی، بارش پراکنده و خفیف و در برخی ساعات شبانگاه وزش باد بسیار شدید (بزرگی بین 10 تا 15 متربرثانیه) پیش بینی می‌شود.


در روز شنبه از سرعت باد کاسته شده و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) خواهد بود. همچنین پارامتر دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.


براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای شهر تهران امروز در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می‌رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز جمعه تداوم داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته