دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1396 - 13:10

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان؛ «اگر من رئیس جمهور بودم»

تریبون آزاد دانشجویی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با موضوع «اگر من رئیس جمهور بودم» در محوطه این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 178828

به گزارش خبرنگار آنا، مسئولان برگزارکننده تریبون، بیان خواسته های دانشجویان و مطالبات آنها به عنوان آینده سازان کشور، ایجاد فضایی باز و امن برای بیان نظر و دیدگاه ها، فراهم کردن بستر مناسب برای آزادی بیان و طرح نظر موافق و مخالف درباره انتخابات پیش رو را از مهم‌ترین اهداف برگزاری تریبون آزاد دانشجویی اعلام کردند.


دانشجویان در این تریبون آزاد، مواضع خود را درباره برخی از نامزدهای انتخابات پیش رو، بایدها و نبایدهای برگزاری انتخابات آزاد، ویژگی های یک رئیس جمهور ، اولویت های دولت آینده در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نقش انتخابات در سرنوشت کشور را به بحث و گفت‌وگو گذاشتند.


دانشجویان رفع مشکل بیکاری و ایجاد بازار کار را از مطالبات به حق خود دانسته و کاندیدای اصلح را کسی دانستند که بتواند به این معضل بزرگ جامعه پایان دهد، برخی دیگر مشکل اقتصاد و روابط خارجی کشور را مشکل روز دانسته و داشتن برنامه برای حل این مشکلات را خواستار شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته