دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1396 - 10:48
اعلام اسامی کاروان های حج؛

حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج اعلام شد/ گرانترین سفر 13 میلیون و 750 هزار تومان

هزینه‌های حجاج برای اعزام به سفر حج تمتع 96 و اسامی کاروان ها برای ثبت نام امروز از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.
کد خبر : 178755

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حج و زیارت، محمد آزاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: امروز اسامی مدیران کاروان‌ها، با نوع و درجه و هزینه سفر در هر یک از درجات از طریق مدیریت حج و زیارت استان‌ها اعلام می‌شود.


وی تاکید کرد: مبالغ اعلام شده، هزینه تمام شده سفر است، اما با این حال با مساعدت بانک ملی مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان نیز صرفا برای ودیعه‌گذاران در سال‌های قبل، در هنگام واریز نهایی از مجموع هزینه سفر کسر می‌شود. به این ترتیب و با احتساب کسر مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مساعدت بانک ملی، هزینه بالاترین درجه کاروان حدود ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و پایین ترین درجه مبلغ ۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است.


وی در پاسخ به این سوال که آیا متقاضیان باید همه این مبلغ را پرداخت کنند، تاکید کرد: آنچه متقاضیان فراخوان شده سفر حج می‌پردازند مابه‌التفاوت هزینه نهایی مندرج در فیش ثبت‌نام با کسر مبلغ یک میلیون تومان ودیعه اولیه، سود ودیعه در طول سال‌های گذشته و مبلغ ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان مساعدت بانک ملی است.


آزاد در خصوص ثبت‌نام نهایی گفت: تمام کسانی که در طول یک ماه گذشته در بانک ملی با واریز وجه، ثبت‌نام اولیه کرده‌‌اند، از امروز می‌توانند کاروان مورد نظر خود را که در سایت سازمان و مدیریت‌های انسانی سازمان حج و زیارت قابل دسترسی است انتخاب کنند و از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت به مدت ۵ روز باید با مراجعه به سایت سازمان حج یا به دفاتر خدمات زیارتی ثبت نام خود در کاروان مورد نظر را نهایی کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حج 96 محمد آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته