دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1396 - 10:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اعلام کرد:

ارسال 300 مقاله به کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اعلام کرد که از تعداد 300 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری، 120مقاله پذیرفته شده است و از این تعداد 60 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه شد.
کد خبر : 178741

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مراسم افتتاح دهمین کنفرانس بین‌المللی «اقتصاد، مدیریت و حسابداری» با بیان اینکه واحد رشت به عنوان یکی از واحدهای جامع کشور محسوب می شود، اظهار کرد: این دانشگاه بالغ بر 14هزار دانشجو و حدود 300 عضو هیات علمی دارد.



دکتر علیرضا امیرتیموری تعداد شرکت کنندگان در این کنفرانس را حدود 350 نفر بیان و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در رتبه بندی معتبرترین دانشگاه های کشور در رتبه 92 و در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور رتبه 10 را دارد.


رئیس این کنفرانس بین المللی با اشاره به اهداف برگزاری کنفرانس اقتصاد، مدیریت و حسابداری، گفت: ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده محققان و متخصصان علم مدیریت، اقتصاد و حسابداری، بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی، زمینه سازی برای تبادل نظر تعامل فعالات با بخش های دانشگاهی دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی، ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده های نوین، تجارب کاربردی و مدیری دانش از اهداف برگزاری این کنفرانس است.



دهمین کنفرانس بین‌المللی «اقتصاد، مدیریت و حسابداری» با حضور جمعی از اندیشمندان بین‌المللی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته