دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قالیباف: همه ما باید برای رفع محرومیت در کشور تلاش کنیم

محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نیروهای جهادی مایه امید مردم و مستضعفان هستند گفت: همه ما باید برای محرومیت زدایی در کشور تلاش کنیم.
کد خبر : 178720

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، محمد باقر قالیباف عصر چهارشنبه در همایشی با عنوان اجتماع نیروهای جهادی که در سالن شهدای انقلاب مجتمع سرچشمه برگزار شد افزود: امروز مهمترین بحران کشور بیکاری و اشتغال است و اگر موفق شویم در مسیر حل این معضل حرکت کنیم از یک بحران اجتماعی پیشگیری کرده ایم.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های نیروهای جهادی و جوانان پر تلاش این است که هرگز به حاشیه نرفته و در متن کار که همان دغدغه مردم است فعالیت می کنند اظهار کرد: متاسفانه در آستانه انتخابی بزرگ برای مدیریت اجرایی کشور حرف هایی زده می شود که در مسیر دغدغه مردم نیست.
قالیباف با طرح این ادعا که رئیس جمهوری در مقابل مردم به صورت صریح اظهاراتی غیرواقعی می گوید تصریح کرد: ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم.
وی با تاکید بر اینکه حواسمان هست که هرگز به دام فریب و عوام فریبی گرفتار نشویم افزود: دغدغه ما دغدغه مردم است، ما مخالف آزادی نیستیم.
قالیباف با بیان اینکه مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که آنرا دیوار کشیده و جدا کنیم اظهار کرد: حرف هایی بزنید که خودتان در خلوت خود به آنها نخندید، به فهم و شعور مردم توهین نکنید، اجازه دهید مردم از شما سئوال و انتقاد کنند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: چرا عصبانی می شوید و منکر برخی مسایل می شوید، این حق مردم است که از رئیس جمهور کشور بپرسند که در راستای عمل به وعده های اقتصادی خود چه کرده اید.
قالبیاف در ادامه اظهارات خود خطاب به رییس جمهوری افزود: چرا به تعهد خود عمل نکردید و در این هفته ها و ماه های آخر به یاد اشتغال و بیکاری افتاده اید.
قالیباف خطاب به حاضران در سالن اظهار کرد: از شما جوانان می خواهم گفته های رئیس جمهوری را در همه سایت ها نگاه کنید و ببینید در طول چند سال گذشته در ادبیات گفتاری وی به جز چند ماه اخیر چند بار ایشان شغل و بیکاری را به عنوان دغدغه مردم مطرح کرده است.
وی در ادامه ادعا کرد که سایت کارانه راه اندازی شده از سوی ستاد انتخاباتی وی را دولت مسدود کرد و گفت: شما چرا دستور فیلتر این سامانه را صادر کردید و باید بگویم که سایت دیگری برای خودتان به عنوان کارورزی بالا می آید و این یک دزدی آشکار است.
قالیباف افزود: جناب آقای روحانی یک مقدار تحمل خود را بالا ببرید، مرتب از شما شنیده ایم که گفتید نداریم، نمی شود و نمی توانیم اما تحمل کنید که ما می گوییم هم داریم، هم می شود و هم می توانیم.
وی ادامه داد: این تحمل عین آزادی و عدالت است و امروز خیلی خوشحال هستیم کسانی که تا دیروز خودشان جز تندروها بودند و هستند امروز مدافع آزادی شده اند.
قالیباف در ادامه با بیان اینکه طبیعی است جناب آقای روحانی برای هوادارانش عزیز است، اما برای ما حقیقت عزیزتر است تصریح کرد: ما نمی توانیم بخاطر شما چشم از واقعیت ها و حقیقت های تلخی که دولت شما درست کرده بگذریم و آنها را نبینیم، نمی توانیم این واقعیت تلخ را که این 4 درصد بر ملت تحمیل کرده ، بیان نکنیم.
وی گفت: پس لطفا از شما خواهش می کنیم صبر و تحمل کنید و به جای عوام فریبی بگویید برای ملت در 4سال گذشته چه کرده و به کدام وعده خود عمل کرده اید.
قالیباف تصریح کرد: اگر روزی با صراحت بیان کردید که 100 روزه تحول اقتصادی ایجاد می کنید بعدها مردم از شما نشنوند که این مشکلات 100 ساله هم حل نمی شود.
وی با اشاره به اینکه اگر جوانان و مردم یکپارچه می گویند بدنبال شرایط تغییر در 29 اردیبهشت هستند به این دلیل است که شما خود اذعان کرده اید توان حل مشکلات را ندارید.
قالیباف خاطرنشان کرد: به امید خدا با روحیه پشت کار و جهادی شما جوانان در سراسر کشور دولت مردم به گونه ای اقدام خواهد کرد که بتوانند به جای حرف، کار و به جای شعار، عمل را برای خدمت بکار گیرد.
وی همچنین بر تکرار وعده خود مبنی بر 5 میلیون شغل در 4 سال تاکید کرد و گفت: یک میلیون و 200 هزار شغل از این تعداد توسط جوانان جهادی در مناطق محروم کشور ایجاد می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته