دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر فرهنگ برای شرکت در بزرگداشت مختومقلی به گلستان سفر می‌کند

سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ٢١ اردیبهشت‌ماه برای شرکت در ٢٨٤مین نکوداشت مختومقلی فراغی به گلستان سفر می‌کند.
کد خبر : 178688

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان سید رضا صالحی امیری با هیات همراه و به‌منظور شرکت در آئین نکوداشت شاعر شهیر ایرانی ترکمن مختومقلی فراغی عصر پنجشنبه در گلستان، حضور می‌یابد.


بر اساس این گزارش حضور در مراسم رونمایی تابلو بلوار شهیده مرجان ناز قلیچی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان آیت ا.. نور مفیدی از برنامه‌های نخستین روز حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گلستان است.


این گزارش می‌افزاید: حضور و سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ٢٨٤مین نکوداشت"مختومقلی فراغی" از دیگر برنامه‌های این مسئول کشوری در استان است.


همچنین استاندار گلستان، نماینده مردم کلاله، مراوه‌تپه، گالیکش و مینو دشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار مراوه‌تپه نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.


گفتنی است پیام آیت ا.. نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان در مراسم نکوداشت مختومقلی فراغی قرائت می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته