دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 16:12

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به همت بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه‌ها تریبون آزاد دانشجویی با موضوعات مختلف برگزار شد.
کد خبر : 178671

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «انتظارشما از رئیس جمهورآینده چیست؟؟» در محوطه این واحد دانشگاهی برگزار شد.


دکتر رئوف معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دورود گفت: این تریبون در راستای نزدیک شدن به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا به درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد تا مطالبات و خواسته‌های دانشجویان که قشر آینده ساز کشور است بیان شود.


در این تریبون، دانشجویان با اعلام مواضع خود درباره هر کدام از نامزدهای انتخابات پیش رو، در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری؛ بایدها و نبایدها، ویژگی‌های رئیس جمهور، تبلیغات ریاست جمهوری؛ اولویت‌های دولت آینده در زمینه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و انتظارات دانشجویان از رئیس جمهور آینده به بیان نظرات خود پرداختند.


به همت بسیج دانشجویی و با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی واحد سوادکوه تریبون آزاد دانشجویی با موضوع وظیفه رئیس جمهور؟ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار شد.


ظهر امروز 20 اردیبهشت 96 تریبون آزاد دانشجویی با عنوان وظیفه مردم انتخاب، وظیفه رئیس جمهور؟ از دانشجویان خواست تا حرف دلشان را به کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بزنند.


در این تریبون آزاد دانشجویی، دانشجویان نظرات، دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را درباره موضع تریبون یاد شده بیان کردند.


با توجه به نزدیک شدن به انتخابات آخرین جمعه اردیبهشت و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا دانشجویان مطالب خود را بیان کردند.


باتوجه به اینکه کمتر از ده روز دیگر تا مهمترین ماراتن سیاسی در کشور زمان مانده است، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان مطالب خود را برای انتخاب رئیس جمهور 4 سال آینده خود در محیطی آزاد بیان کردند.


در این برنامه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان و معاونت آموزشی دانشجویی وفرهنگی برگزار شد، دانشجویان با مطرح کردن سئوالات خود، دغدغه های حال و آینده را بیان کردند.


در این مراسم که با استقبال خوبی از طرف دانشجویان همراه شده بود آنها توانستند با رعایت اخلاق انتخاباتی ورعایت ادب و قانونمداری در محیطی آرام به مطرح کردن دغدغه‌های و انتقادات و پیشنهادهای خود در مورد کاندیداهای مورد نظر بیان کرده و مشکلات اقتصادی و ایجاد شغل را از رئیس جمهور آینده خواستار شدند.


در این تریبون دانشجویان درباره مسائل گذشته وآینده کشور و در موضوعات مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری؛ ویژگی‌های رئیس جمهور، تبلیغات ریاست جمهوری؛ برنامه‌ها و دغدغه‌های دولت آینده: در زمینه‌های اقتصادی و نظامی و فرهنگی و خواسته‌های به حق قشر روشن فکر و انتظارات دانشجویان از رئیس جمهور آینده به بیان نظرات خود پرداختند.


در این برنامه دانشجویان با قدردانی از امنیت داخلی وبرون مرزی کشور توسط پاسداری سربازان ولایتمدار از این آب وخاک؛با مطرح کردن سوالاتی در مورد امنیت داخلی و خارجی، حضور ما پای صندوق‌های رای در روند این امنیت و سلامت تاثیری در آینده کشور خواهد داشت و در انتخاب کاندید اصلح و شایسته مواردی از این قبیل را در کنار احساسات خود مدنظر داشته باشند.


دانشجویان رفع مشکل بیکاری و ایجاد بازار کار را از مطالبات به حق خود دانسته و کاندیدای اصلح را کسی دانستند که بتواند به این معضل جامعه پایان دهد. برخی دیگر مشکل اقتصاد و روابط خارجه را مشکل روز دانسته و داشتن برنامه برای حل این مشکلات را خواستار شدند.


این تریبون آزاد در فضایی آزاد و سالم و با رعایت اخلاق واحترام به سلایق ها ی مختلف با همت بسیج دانشجویی ومعاونت فرهنگی ودانشجویی برگزار شد.


تریبون آزاد دانشجویی با موضوع من اگر رئیس جمهور شوم با استقبال پرشور دانشجویان،استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در دانشکده علوم انسانی این واحد برگزار شد.


این تریبون در راستای نزدیک شدن به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد و دفتر بسیج دانشجویی شهرستان قائم شهر برگزار شد.


هدف از برگزاری این تریبون بیان خواسته های دانشجویان و مطالبات آنها که به عنوان آینده سازان این کشور هستند بود.


در این تریبون دانشجویان واساتید در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری؛ باید ها و نباید ها، ویژگی های رئیس جمهور، تبلیغات ریاست جمهوری؛ اولویت های دولت آینده اقتصاد، سیاست و فرهنگ وانتظارات دانشجویان از رئیس جمهور آینده به بیان نظرات خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته