دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 15:18

شجاع خلیل‌زاده: پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود/ پیراهن شماره 3 را می‌پوشم

بازیکن جدید پرسپولیس گفت: بازی کردن در پرسپولیس راحت نیست و هر کس بهتر کار کند در ترکیب خواهد بود.
کد خبر : 178649

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شجاع خلیل‌زاده در مورد پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: «قبلاً صحبت‌ها و مذاکرات انجام شده بود و امروز آمدیم عکس بگیریم و یکسری کارهای دیگر انجام دهیم. خوشحالم که به این تیم پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهتر از گذشته باشم.»


وی در مورد اینکه در آسیا می‌تواند بازی کند یا خیر، گفت: «در این مرحله نه اما اگر به مرحله بعدی صعود کنیم می‌توانم بازی کنم.»


مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم چقدر به پیشرفت کمک خواهد کرد، گفت: «هرکسی آرزویش است که در پرسپولیس بازی کند و من هم مستثنی نیستم. تمام تلاشمان را برای تیم می‌کنیم و می‌خواهیم رکوردشکنی‌مان بهتر از فصل گذشته باشد.»


خلیل‌زاده در مورد اینکه چرا شماره سه را انتخاب کرد، گفت: «خودم این شماره را دوست داشتم و باشگاه هم لطف کرد و آن را به من داد.»


وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که به تیم ملی راه پیدا کند، اظهار داشت: «عملکرد خودم مهم است، تلاشم را می‌کنم با بازی خوب به تیم ملی برسم، چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.»


بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد اینکه چه پیشنهادهای دیگری داشت، گفت: «یک پیشنهاد داخلی داشتم اما پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.»


خلیل‌زاده در مورد اینکه یک بار با پرسپولیس قرارداد بست اما به سپاهان رفت و دلیل این اتفاق چه بود، گفت: «یکسری مسائل وجود داشت و آن زمان فکر کردم اینجا جایم نبود که بازی کنم، رفتم تا بهتر شوم و دوباره بازگردم. مطمئناً بازی کردن در پرسپولیس راحت نیست و باید سخت کار کنید. هرکس بهتر باشد، بازی می‌کند.»


وی در مورد اینکه آیا کرانچار هم به شما نیاز داشت یا خیر، گفت: «صحبت‌هایی کرده بودیم اما من در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و امیدوارم موفق باشم. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته