دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 11:56
در بازدید از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی واحد لنجان

نماینده لنجان: دانشگاه آزاد اسلامی در جهش‌های علمی نقش پررنگی دارد

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی با اتکا به توان علمی متخصصان و دانشمندان داخلی گام‌های بلند و مؤثری را در عرصه علم و فناوری برداشته است.
کد خبر : 17864

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مجید منصوری در بازدید از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لنجان، با توجه به اهمیت توسعه آموزش عالی تصریح کرد: آنچه مسلم است استکبار جهانی توان علمی ما را به خوبی شناخته و به پیشرفت فزاینده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فن‌آوری و سیاسی واقف است. بنابراین ما موظفیم در حوزه‌های مختلف بالاخص توسعه دانشگاه‌ها با تمام قدرت وارد میدان شویم و دانشجویان کشور نیز، با اقتدار دانش خود را به رخ دشمنان بکشیم


نماینده مردم لنجان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را زمینه‌ساز فعالیت‌های علمی در منطقه دانست و اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی در راستای فعالیت‌های علمی بوده که در سطوح ملی و بین‌المللی پیشرفتی روزافزون و چشم‌گیر داشته و دشمنان ایران اسلامی را به وحشت انداخته است.








منصوری: یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی در راستای فعالیت‌های علمی بوده که در سطوح ملی و بین‌المللی پیشرفتی روزافزون و چشم‌گیر داشته و دشمنان ایران اسلامی را به وحشت انداخته است

نماینده ناظر مجلس نهم در شورای عالی فضایی، با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: رئیس‌جمهوری با توجه به اهمیت التزام عملی به این عنوان راهبردی تاکید کرد که همدلی و همزبانی دولت و ملت ابتدا باید در همگامی و تعامل قوا برای حل مشکلات مردم و پیشبرد برنامه‌های کشور تجلی پیدا کند. بنابراین مسئولان کشور باید خواسته‌های به حق مردم را مدنظر قرار داده تا مسائل و مشکلات جامعه مرتفع شود و رضایتمندی آحاد مردم جامعه حاصل شود.


منصوری یکی از دلایل اقتدار ایران اسلامی در جهان را دستیابی دانشمندان داخلی به علوم مختلف دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به توان علمی متخصصان و دانشمندان داخلی گام‌های بلند و مؤثری را در عرصه علم و فناوری برداشته است که این مهم یکی از دلایل اقتدار ما در جهان بوده و ایران را بین بر‌ترین کشورهای علمی جهان قرار داده است.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ریاست واحد برای پیشرفت‌های چشمگیر این دانشگاه اظهار کرد: افق دید دکتر امینی در استراتژی‌های کلان دانشگاه از جمله اضافه کردن رشته‌های مختلف دانشگاهی، استفاده از استادان برجسته در سطح کشور، برگزاری همایش‌های مختلف و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی قابل تحسین و حاصل از یک مدیریت جهادی است.


رئیس واحد لنجان نیز انتخاب مهندس منصوری را به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی کشور تبریک گفت و خاطرنشان کرد: چشم‌اندازی که برای آینده کشور در بخش هوافضا ترسیم ‌شده دستیابی به رتبه‌های بالا‌تر است که این امر باعث نگرانی استکبار جهانی و به خطر افتادن موقعیت آنها شده است.


محسن امینی نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه کشور بسیار پررنگ دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در عرصه‌های مختلف توانسته است با جهش‌های علمی و تربیت نیروهای متخصص و کاردان در زمینه آموزش عالی نقش پررنگی ایفا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته