دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 12:40
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل:

استادان دانش را بصورت عملی و کاربردی به دانشجویان انتقال دهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل گفت:« وظیفه ما در دانشگاه آموزش اصولی و ایجاد انگیزه برای کسب دانش و افزایش خلاقیت در دانشجویان است، اکنون به دلیل اینکه داشجویان انگیزه کمتری برای تحصیل دارند در چنین شرایطی وظیفه استادان بیشتر می‌شود که به دانشجویان انگیزه بدهند و دانش را بصورت عملی و کاربردی تر به دانشجویان انتقال دهند.»
کد خبر : 178560

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ دکتر سیروس بیدریغ در مراسم بزرگداشت مقام استاد به مناسبت روز معلم که با حضور اعضای هیات علمی، استادان مدعو، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل برگزار شد، بیان کرد: «شهید مطهری دانشمند و فیلسوف بزرگی در عصر ما بود که آثارش می تواند تأثیر بسزایی روی جوانان و دانشجویان کشور داشته باشد و آثارش برای همه دوران ها کاربرد دارد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل به استادان پیشنهاد کرد که هرچه می توانند آثار این بزرگوار را مطالعه و به دانشجویان منتقل کنند.


بیدریغ با توجه به اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه، گفت: «هرچه فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه با رویکرد طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی انجام گیرد می‌تواند باعث اشتغال و باعث رونق تولیدی و اقتصادی در جامعه شود.»


مهندس کمیل کریمی و مهندس محمدرضا کاظم پور دو تن از اعضای هیات علمی مرکز سیاهکل هم با محور آموزه‌های اسلام ناب و ذکر احادیث و خاطره سخنرانی کردند.


دکتر روستایی یکی از استادان حوزه ادبیات فارسی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان هم حافظ خوانی کرد که با استقبال مخاطبان همراه بود. ذکر اشعار گیلکی با تاکید بر هویت فرهنگ بومی در آغاز و پایان اجرا، از بخش های تاثیرگذار این قسمت از برنامه بود.


در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه، از استادان منتخب در هریک از گروه های تخصصی و همچنین از پژوهشگر برتر قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته