دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 12:30
دو خبر/

درخشش دانش‌آموزان سما کرمان در جشنواره نوجوان خوارزمی

دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان دخترانه سما واحد کرمان توانستند در بخش زبان انگلیسی جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی رتبه اول ناحیه یک آموزش‌ و‌ پرورش را به خود اختصاص داده و به مرحله استانی راه یابند.
کد خبر : 178555

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، سهیلا کبیری دبیر مدرسه دخترانه سما واحد کرمان و استاد راهنمای این تیم عنوان کرد: با توجه به تغییر کتاب زبان انگلیسی دوره اول متوسطه و رویکرد ارتباطی فعال و خودباورانه در آموزش زبان انگلیسی مطابق با برنامه درسی ملی، این بخش از جشنواره برای اولین بار در سال جاری و با محوریت و توجه به بخشRole Play در کتاب­ های درسی زبان انگلیسی صرفا در پایه هشتم دور‌ه‌ اول متوسطه به شکل نمایش(ایفای نقش) و در قالب گروه ­های حداکثر چهارنفره برگزار شد.


وی ادامه داد: دانش‌آموزان مینا معمارزاده، مبینا کشتکار و نرگس شیرزاد با اجرای نمایش نامه‌ای به زبان انگلیسی توانستند در محور ایفای نقش از بخش زبان انگلیسی جشنواره نوجوان خوارزمی به مرحله استانی این جشنواره راه یابند.


گرامیداشت روز جوان


همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و به مناسبت گرامیداشت روز جوان، آموزشکده سما واحد کرمان جشن باشکوهی برگزار کرد.


در این مراسم که به همت دانشجویان رشته تربیت بدنی و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده برگزار شد جواد محمودی رئیس آموزشکده دانشجویان را به ورزش برای داشتن جامعه ای سالم و پویا دعوت کرد.


این جشن با اجرای موسیقی سنتی، حرکات ورزش باستانی و برگزاری مسابقه پرس سینه ویزه آقایان و شوت بسکتبال ویژه بانوان همراه بود.


سبحان ترکزاده در وزن 70+ و آقایان ابوالفضل محی‌آبادی و رضا طهماسبی در وزن 80+ مسابقه پرس سینه آقایان و سحر توکلی، فاطمه طالبی زاده و مهلا صباح در مسابقه شوت بسکتبال بانوان به عنوان نفرات برتر جوایز نقدی دریافت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته