دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 10:58
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

برخورد جرثقیل، 9 خودرو را متلاشی و 8 نفر را مصدوم کرد/ راننده محل حادثه را ترک کرده است

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز یک دستگاه جرثقیل 25 تنی به علت نامعلومی از کنترل خارج و با 9 دستگاه خودرو دیگر تصادف کرد که این حادثه 8 مصدوم بر جای گذاشته است.
کد خبر : 17836

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 1:24 دقیقه بامداد امروز حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، تقاطع بلوار کاوه به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.


وی افزود: بر همین اساس 3 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و مشاهده شد که یک دستگاه جرثقیل 25 تنی به دلیلی نامشحصی کنترل خود را از دست داده و از مسیر اصلی خارج و با چند دستگاه خودرو که پشت چراغ قرمز بودند تصادف کرده است.


ملکی اضافه کرد: این حادثه باعث شد تا 8 خودروها به وسط چهارراه کشیده شده و با یک جرثقیل دیگر برخورد شدید داشته باشند.


وی یادآور شد: تمامی خودروها در این حادثه متلاشی شده و در مجموع به جز جرثقیل سنگین، 9 خودرو یعنی یک جرثقیل سبک، 7 خودرو سواری و یک موتورسیکلت درگیر این ماجرا شده‌اند.


به گفته وی راننده جرثقیل در محل مشاهده نشده است و 8 نفر داخل خودروها محبوس و مصدوم شده بودند که آتش‌نشانان توانسته‌اند در چند گروه آنان را خارج کنند. خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته اما 2 خانم و 3 آقا که دچار مصدومیت شدید بودند به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: در ادامه این عملیات خودروها به محل امنی منتقل و معبر بازگشایی و در نهایت در ساعت 3:12 دقیقه بامداد عملیات به پایان رسیده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتشنشانی تصادف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته