دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 15:26

تریبون آزاد با موضوع انتخابات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تریبون آزاد دانشجویی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر : 178341

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این تریبون آزاد دانشجویان از طیف های مختلف سیاسی به بیان دیدگاه های خود در باره انتخابات ریاست جمهوری و مباحث و موضوعاتی نظیر معیارهای انتخاب رئیس جمهور آینده، وعده های انتخاباتی، انتظارات و مطالبات از دولت آینده و ... پرداختند.


یوسف طالبی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی درباره برگزاری این تریبون اظهار کرد: در این تریبون دانشجویان به طرح مباحثی نظیر چرایی شرکت در انتخابات و اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پرداختند.



وی ایجاد فضایی باز و امن برای بیان نظر و دیدگاه ها و ایجاد زمینه مناسب برای آزادی بیان و طرح نظر موافق و مخالف درباره انتخابات پیش رو را از مهمترین اهداف برگزاری تریبون آزاد دانشجویی عنوان کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته