دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 15:39

درخواست نماینده تهران در مجلس از مسئولان برای رفع مشکل ممنوع‌الخروجی زهرا نعمتی

عضو فراکسیون امید با اشاره به مساله ممنوع الخروجی زهرا نعمتی، کماندار ایرانی خواستار رسیدگی عاجلانه برای حضور وی در رقابت های بین المللی شد.
کد خبر : 178337

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، فاطمه حسینی در نشست علنی امروز -سه شنبه 19 اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام عصر (عج) و تسلیت به جهت وقوع حادثه دردناک معدن گلستان، گفت: متاسفانه در آستانه انتخابات یکی از نامزدها برخلاف اصل دوم قانون اساسی که میثاق نامه ملی و حاصل اندیشه امام خمینی (ره) و ثمره خون شهدا و دلسوزان نظام است با درصد بندی، تفرقه و قطب بندی جامعه به مخالفت با کرامت و ارزش بالای انسانی برخواسته است.


وی ادامه داد: با توجه به مغایرت سخنان این افراد با فرمایشات مقام معظم رهبری درباره عدم قطب بندی جامعه و حضور حداکثری در پای صندوق رأی، لذا از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با این عمل غیرقانونی کاندیدای متخلف برخورد شود تا شاهد حضور آحاد ملت در انتخابات به موجب تحکیم پایه های نظام و افزایش قدرت بین المللی باشیم.


نماینده تهران در تذکر دیگری به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: از سوی دیگر درباره وعده افزایش یارانه از سوی برخی کاندیداها لازم است به این نکته توجه شود زیرا طبق گزارش مرکز پژوهش های مجلس به ازای توزیع هر 50 هزار تومان یارانه نقدی شاهد کاهش قدرت خرید و افزایش 6.4 درصدی تورم در سال نخست خواهیم بود که مجلس نیز با آن مخالف است لذا نامزدها از دادن وعده های نامناسب پرهیز کنند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره موضوع پیش آمده برای زهرا نعمتی و حضور نماینده ایران در عرصه رقابت های بین الملل از مسئولان درخواست رسیدگی عاجلانه دارم زیرا ممانعت از حضور ایشان در رقابت های بین المللی موجب هدر رفت بیت المال و هزینه هایی است که دولت صرف کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته