دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 14:01

گسترش همکاری‌های فنی و پزشکی دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه‌های بوسنی

هیات دانشگاهی کشور بوسنی شامل روسای دانشگاه‌های این کشور به دعوت مرکز بین‌المللی توسعه همکاری‌های علمی دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند.
کد خبر : 178300

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این نشست که با حضور دکتر سیداحمد معتمدی، رئیس دانشگاه و مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی برگزار شد، با اعلام آخرین دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ارائه نقاط قوت هر یک از دانشگاه‌های دو طرف، اعضای حاضر بر گسترش همکاری‌های علمی از جمله تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک تاکید کردند.


دکتر انور حلیلوویچ، مدیر آژانس توسعه آموزش عالی و تضمین کیفیت در بوسنی و هرزگووین یکی از اعضای این هیات بود که 27 دانشگاه و دانشکده را در زیر مجموعه خود دارد. دکتر سعاد یاشیچ، رئیس دانشگاه جمال بیدیج موستار، دکتر جواد زچیچ رئیس دانشگاه زنیستا، دکتر لیرکا اوستوییچ رئیس دانشگاه موستار، دکتر اسلاویشا مولیویچ معاون علم، تحقیق و توسعه دانشگاه ایستوچنو سارایوو و دکتر نرمینا حاجی گراهیچ رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه توزلا دیگر اعضای این هیات دانشگاهی بودند که در حوزه‌های فنی مهندسی و پزشکی فعالیت می‌کنند و هر یک از آنها دارای چندین دانشکده هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته