دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال ۹۶ و ثبت‌نام بدون آزمون این مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی که از 10 اردیبهشت آغاز شده بود، فردا تمام می‌شود.
کد خبر : 178152

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال ۹۶ و ثبت‌نام بدون آزمون این مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی از 10 اردیبهشت آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه داشت که با یک بار تمدید، فردا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت آخرین مهلت انتخاب رشته اعلام شده است.


داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند. داوطلبان باید به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org مراجعه و بعد از مشاهده و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و خرید کارت اعتباری، انتخاب رشته کنند.


ثبت‌نام دوره‌های بدون‌آزمون دکتری تخصصی ویژه فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی‌ارشد نیز که همزمان با انتخاب رشته دکتری آغاز شده بود، فردا تمام می‌شود. شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون دکتری تخصصی، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر شده است که داوطلبان واجد شرایط باید به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش مراجعه و ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته