دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1396 - 14:24

بررسی «حقوق زن در خانواده» با برپایی کارگاه آموزشی از سوی شورای زنان فرهیخته استان البرز

به همت شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، کارگاه یکروزه حقوق زن در خانواده به منظور آشنایی بانوان دانشگاهی هیات علمی و غیرهیات علمی با این مقوله برگزار شد.
کد خبر : 177947

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فروزان اعلائی نوین عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و وکیل پایه یک دادگستری به عنوان مدرس این کارگاه به بیان مصادیقی از آسیب های ناشی از عدم آگاهی زنان از حقوق خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی خود پرداخت و بر ضرورت برگزاری کارگاه با این موضوعات تاکید کرد.


در این کارگاه مباحثی درباره آشنایی زنان با حقوق مادی و معنوی خویش در خانواده مطرح شد که علاوه بر تشریح قوانین مکتوب موجود در این زمینه بر لزوم بازخوانی و اصلاح برخی از این قوانین با توجه به شرایط فعلی اجتماعی تاکید شد.


از نکات مثبت این کارگاه می توان برگزاری بخش پایانی کارگاه با مشارکت حاضران و به صورت کارگروه را نام برد که در آن به صورت فعال در مباحث شرکت کرده و مشکلات، مسائل و دیدگاه های خود را ارائه کردند.


در پایان کارگاه که با استقبال حاضران همراه بود، شرکت کنندگان با تشکر از شورای زنان فرهیخته در استان البرز، خواستار برپایی دوره هایی با موضوعات مشابه شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته