دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1396 - 11:52
در دانشگاه کنتاکی رخ داد

بازداشت دانشجویی که برای دزدیدن برگه سوالات وارد کانال تهویه هوا می‌شد

دانشجویی که در دانشگاه کنتاکی از طریق کانال‌های تهویه هوا وارد اتاق استاد می‌شد و برگه امتحانی را می‌دزدید بازداشت شد.
کد خبر : 177914

دانشجو فقط یک برنامه ساده داشت: وارد کانال‌های تهویه هوا شود، از طریق این کانال ها در ساعات خلوت به دفتر استاد برسد، با کمک یک هم‌دست از کانال پایین بیاید، یک کپی از برگه امتحان نهایی کلاس استاتیک بدزدد و برود. اما اتفاقات آن‌طور که می خواست پیش نرفت.


استاد دانشگاه کنتاکی، تا دیروقت در دفترش کار کرد، بیرون رفت تا غذایی بخورد و دقیقا زمانی برگشت که برنامه دانشجو را به هم‌ بریزد.


اتفاقی که در دانشگاه لگزینگتون کنتاکی افتاد. یکی از دانشجویان با نام هنری لینچ، راهش را از کانال‌های هوا باز کرد، فاصله‌ای 5 متری را طی کرد، به دفتر استاد در طبقه سوم رسید و ازسقفی 3 متری پایین آمد. اتاق کمد و اسبابی داشته که به او کمک کرده است که از سقف پایین بیاید اما سخنگوی دانشگاه کنتاکی گفته مشخص نیست او چطور به کانال‌های تهویه هوا دسترسی پیدا کرده است.


بعد از آن لینچ، دانشجوی مهندسی بیوسیستم، در دفتر را برای یک دانشجوی دیگری به نام تروی کیفوث باز کرده است. دانشجوی 21ساله‌ای که اقتصاد کشاورزی می خواند. دو دانشجویی که وقتی آقای کین، استادشان از راه رسید در اتاق او بودند. آن‌ها کمدی را به در چسبانده بودن و کین نمی‌توانست وارد اتاقش شود. اما وقتی کین فریاد زد می‌خواهد به پلیس تلفن کند این دو دانشجو در را باز کردند و پا به فرار گذاشتند. اما کمی بعد از آن که پلیس سر رسید لینچ برگشت و اعتراف کرد که کار او بوده است.


لینچ که کالا به خاطر سرقت در بازداشت قرار گرفته اعتراف کرده که در ترم پیش هم از طریق کانال‌های هوا برگه امتحان آقای کین را دزدیده است اما این بار برگه امتحان را پیدا نکرده. او و هم‌دستش هیچ‌کدام در کلاس کین حضور نداشته‌اند. او گفته بار پیش هم برگه امتحانی را به دانشجویان نداده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تقلب دزدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته