دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1396 - 09:28

سرکشی استاندار گلستان به خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه معدن آزادشهر

استاندار گلستان با حضور در آزادشهر به خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه انفجار معدن زمستان یورت این شهر سرکشی و مشکلات آنها را بررسی کرد.
کد خبر : 177815

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از استانداری گلستان، حسن صادقلو در پی دستور روز گذشته رئیس جمهور برای حل مشکلات خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن آزادشهر، شامگاه یکشنبه 17 اریبهشت ماه در منزل سه نفر از جانباختگان این حادثه حضور یافت و مشکلات این خانواده‌ها را بررسی کرد.
استاندار گلستان ضمن همدردی با خانواده این عزیزان گفت: بنده حامل پیام تسلیت رئیس جمهوری هستم و از معدنچیان و خانواده جانباختگان این حادثه حمایت خواهد شد.
خانواده‌های جانباختگان نیز در جریان این سرکشی‌ها مشکلات خود را مطرح کردند که استاندار گلستان قول داد آنها را پیگیری کند.
حسن صادقلو از خانواده‌های علی اکبر شهمرادی، بهرام علی هدایتی و حسن خلیلی از جانباختگان حادثه انفجار معدن آزادشهر، سرکشی و با آنها گفت‌وگو کرد.
در پی حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر که مقارن ظهر چهارشنبه هفته گذشته رخ داد، 81 نفر از کارگران معدن مصدوم و 35 نفر محبوس شده‌بودند که تاکنون پیکر 22 نفر از تونل خارج شده و صبح امروز نیز پیکر 13 کارگر دیگر از معدن خارج شد. برهمین اساس شمار جانباختگان معدن یورت آزادشهر به 35 نفر رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته