دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 16:29
رئیس واحد خمینی‌شهر:

دستاوردهای پژوهشی در بالا‌ترین سطح نشان از پتانسیل‌های علمی دانشگاه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت: ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی محققان در بالا‌ترین سطح نشان از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های علمی دانشگاه دارد که پس از ربع قرن تلاش و بالندگی در این مجموعه آموزشی چنین شرایطی بوجود آمده است.
کد خبر : 17761

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهران مجلسی در چهارمین همایش ملی روان‌شناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی که با حضور صاحبنظران، اندیشمندان، دانش پژوهان و محققان از سراسر کشور و همچنین مدیران اجرایی و رؤسای دانشگاه‌ها برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی را عظمتی ماندگار و افتخاری درخشان برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به رسالت بزرگ علمی و تحقیقاتی خود به خوبی عمل کرده و برگزاری چنین همایش‌های ملی و ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی محققان در بالا‌ترین سطح نشان از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های علمی دانشگاه دارد که پس از ربع قرن تلاش و بالندگی در این مجموعه آموزشی چنین شرایطی بوجود آمده است.








هادی‌زاده: ۵۶ درصد دانشجویان مواد را نمی‌شناسند و ۶۷ درصد مصرف را از دوران مدرسه آغاز می‌کنند و ۳۲ درصد دسترسی به مواد را در خوابگاه‌ها آسان عنوان کرده‌اند

وی با توجه به سالروز تأسیس دانشگاه در اردیبهشت بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک یک میلیون تومانی حضرت امام (ره) و حمایت و رهنمودهای آیت الله هاشمی رفسنجانی به چنین جایگاهی نائل آمده که باید در همه زمینه‌ها به کشور و جامعه خدمت رسانی کند.


دبیر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان نیز گفت: در مطالعات صورت گرفته سیگار و قلیان دروازه ورود به اعتیاد در بین مردم است و کشفیات مواد مخدر در کشور نیز افزایش یافته است.


دکتر هادی‌زاده افزود: ۵۶ درصد دانشجویان مواد را نمی‌شناسند و ۶۷ درصد مصرف را از دوران مدرسه آغاز می‌کنند و ۳۲ درصد دسترسی به مواد را در خوابگاه‌ها آسان عنوان کرده‌اند.


وی ادامه داد: ۵ توصیه در دنیا برای کاهش مصرف مواد مخدر ارائه شده که تقویت نقش خانواده و نقش مذهب و همچنین بهره گیری از فرهنگ بومی و ایجاد حسن مسئولیت و بسیج عمومی و کارزار رسانه‌ای مثل نقش دانشگاه‌ها در این موضوع مهم‌ترین و کارآمد‌ترین راه های رسیدن به کاهش مصرف مواد مخدر در کشور و جهان است.


دکتر خوروش دبیر اجرایی همایش نیز گفت: از مقالات ارائه شده به دبیرخانه همایش، ۱۰ مقاله بصورت ارائه حضوری و مابقی بصورت پوستر ارائه می‌شود.


دکتر مهدی غیور معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان هم با موضوع بهزیستی و اصول مددکاری و سرهنگ کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با موضوع پرخاشگری در جامعه و نقش پلیس در پیشگیری از آن سخنرانی کرد و در ادامه با حضور مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها با اهداء لوح سپاس و تندیس همایش از نفرات بر‌تر تقدیر به عمل آمد و این همایش با مشارکت سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب