دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 11:12
در گفت‌وگو با آنا؛

مجید صالح: منصوریان و مظلومی مثل هم در استقلال نتیجه گرفتند/ صعود پرسپولیس غیر ممکن نیست

مربی سابق استقلال گفت: منصوریان و مظلومی از نظر نتیجه‌ای که در استقلال کسب کردند مثل هم هستند اما نباید فراموش کنیم مظلومی استقلال را نایب قهرمان جام حذفی کرد.
کد خبر : 177568

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته آخر دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه آغاز می شود که در این میان تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن که کار سختی برای صعود به مرحله حذفی دارند و این درحالی است دو تیم استقلالی ایران سه شنبه مقابل نمایندگان امارات و عربستان می‌روند و برای صعود به دور بعد رقابت‌ها در ظاهر کار سختی را پیش رو ندارند.


مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط نمایندگان ایران برای صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «در مرحله اول جای خوشحالی دارد که هر چهار نماینده ایران در روز آخر رقابت‌ها هنوز شانس صعود دارند و در صورت صعود همه نمایندگان ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند نگاه ویژه‌ای به فوتبال ایران داشته باشد. نمایندگان ایران در روز آخر علاوه بر صعود به دور بعد باید نیم‌نگاهی به صدرنشینی هم داشته باشند تا بتوانند در مرحله بعد به تیم‌های راحت‌تری برخورد کنند.»


وی ادامه داد: «دو بازی اول نمایندگان ایران سخت است و پرسپولیس و ذوب‌آهن باید تمام توان خودشان را برای برد بگذارند. این دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و باید با یک بازی منطقی به فکر پیروزی مقابل حریفان خودشان باشند. کار پرسپولیس برای پیروزی به مراتب‌ سخت‌تر از سه تیم دیگر است ولی این کار غیر ممکن نیست به خصوص اینکه سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف اماراتی خود می‌روند. ذوبی ها هم مانند پرسپولیس کار سختی دارد اما سرنوشت صعود دست خودش است و باید بازی را ببرد. دو تیم استقلال تهران و خوزستان هم باید باهوش‌تر مقابل حریفان خودشان بازی کنند و بی‌گدار به آب نزنند.»


صالح در رابطه با شرایط استقلال تهران برای موفقیت در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «شرایط لیگ قهرمانان با مسابقات داخلی تفاوت زیادی دارد. ضمن اینکه استقلال در نیم فصل دوم در مسابقات لیگ بهترین نتیجه را کسب کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم از روز اول نتایجی که گرفت خوب بود. موفقیت در مرحله بعد لیگ قهرمانان نیازمند تقویت تیم است و باید ببینیم استقلال در نقل و انتقالات چقدر می‌تواند تیمش را تقویت کند.»


مربی سابق استقلال در خصوص مقایسه تیم منصوریان با تیم مظلومی و نتایج این دو مربی در استقلال گفت: «از نظر نتیجه منصوریان و مظلومی مثل هم کار کردند و هر دو مربی تیم را بین 3 تیم بالای جدول نگه داشتند ضمن اینکه مظلومی تیم را نایب قهرمان جام حذفی کرد. در هر صورت استارت جوانگرایی در استقلال در زمان مظلومی زده شد و بازیکنانی مانند محسن کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در ترکیب قرار گرفتند.»


وی ادامه داد: «استقلال نیاز به تغییر نسل داشت و استفاده از بازیکنان جوان باید توسط یک مربی صورت می‌گرفت که این تیم را برای سال‌های آینده بیمه کند که خوشحالیم این کار توسط مظلومی انجام شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته